Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Telling a story
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 14.01.2014, 18:48:34 ---Håller med Bjurte här... lite stökigt men visst rockar det på
Men jag sätter mig nog bredvid Max i hörnet och ser på när tåget drar förbi :D
// Space
--- Slut citat ---
Så kan det nog vara - men den rockar :)
Tack för lyss
/G
mahan:
Tjou Mr G
Här svänger det värre, tänkte först klaga på yber komprimeringen men efter nåra lyssningar så kom jag till det resultatet att låten ska yberkomprimeras, Genren e ju YberComp.
Och eftersom låten ligger o mal i huvet fast spelaren har stannat, ja då e de ju fråga om HIT greijer!
Gratulerar alla deltagandena för ett Gott Nytt Spår!
h. johan
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 16.01.2014, 12:59:17 ---Tjou Mr G
Här svänger det värre, tänkte först klaga på yber komprimeringen men efter nåra lyssningar så kom jag till det resultatet att låten ska yberkomprimeras, Genren e ju YberComp.
Och eftersom låten ligger o mal i huvet fast spelaren har stannat, ja då e de ju fråga om HIT greijer!
Gratulerar alla deltagandena för ett Gott Nytt Spår!
h. johan
--- Slut citat ---
Jo den är medvetet komprimerad så här. Sången pressade jag extrahårt för att få det till vad det är. Kul att du ändrade dig ang yberkomp :)
HIT å HIT - njae det tror jag väl inte men den svänger i alla fall :lol:
Tack för lyss å komment
/Mr G
Alatar:
Bra grund. Men jag tycker inte om sångrösten. Den är för "fräsig" för mig.
MaxB:
--- Citat från: Alatar skrivet 19.01.2014, 12:05:12 ---Bra grund. Men jag tycker inte om sångrösten. Den är för "fräsig" för mig.
--- Slut citat ---
Det är nästan som en tidsstämpel från Zappa och MOI från 60-talet, typ "My guitar wants to kill your mama"
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida