Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Telling a story

<< < (6/8) > >>

Girly:
Jag gillar ert collab. Marsalls röst och stil matchar låten bra tycker jag. Coolt  B)
...men va är det för historia han berättar om? ...om en 'smelly fish' som nästan dog?  :lol:
RockOn! :)
/Girly

bjurte:
Rock on... Ballt sångljud, men som sagt lite svårt att följa 'storyn'  :D
Kanske lite rörigt emellanåt, men för tusan det Rockar.. B)

Gurano:

--- Citat från: pxm skrivet 13.01.2014, 23:31:59 ---Mycket cool låt ,asså !!!! :wub:
Jag gillar detta
4/5

mvh

--- Slut citat ---
Vi tackar - kul att du gillar!

--- Citat från: equality skrivet 14.01.2014, 00:10:59 ---Ja, coolt va ordet. Coolt och kul(t).  :D

--- Slut citat ---
:D Tackar

--- Citat från: Plinka skrivet 14.01.2014, 13:43:54 --- :D Kul låt! Lite telefonElvis -blev ju NICE!

--- Slut citat ---
:D Tackar - kul att höra

--- Citat från: Roffe H skrivet 14.01.2014, 14:27:35 ---Bra jobbat grabbar, det ryker om den. Hot och cool! (kan man säga så?)  :wacko: Tyvärr var det fel tonart för saxen...provade faktiskt.  :huh:
/Roffe H

--- Slut citat ---
Hot å cool passar bra :) Tackar
Du får haka på något annat där saxen passar helt enkelt - Vilka tonarter passar dig?

--- Citat från: Girly skrivet 14.01.2014, 14:30:37 ---Jag gillar ert collab. Marsalls röst och stil matchar låten bra tycker jag. Coolt  B)
...men va är det för historia han berättar om? ...om en 'smelly fish' som nästan dog?  :lol:
RockOn! :)
/Girly

--- Slut citat ---
:D Texten innehåll är det nog bara Marsall som kan berätta något om fullt ut. Man kan nog tolka den på många sätt - men som jag ser det så handlar den delvis om en fiskefluga som fångar en fisk som lossnade ... men vad vet jag - symbolik ... jag säger bara symbolik  :lol:

--- Citat från: bjurte skrivet 14.01.2014, 15:14:02 ---Rock on... Ballt sångljud, men som sagt lite svårt att följa 'storyn'  :D
Kanske lite rörigt emellanåt, men för tusan det Rockar.. B)

--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Tja låten blev som den blev - var ju först tänkt att så många som möjligt skulle hänga på och bidra så vi kunde rocka in året, men intresset var lågt. Jag byggde därför sakta ut den i etapper och till slut hoppade Marsall på med sång.
Men visst så rockar den fett - även om man kan förbättra vissa saker

/Gurano

Marsall:
Med en sån härlig grund gick det inte att stå tillbaka :D..Bra jobbat av Gurano i mix o hopkok av denna goding ...

Angående texten så .. Feel it commin"  ur en när jag hade mickat upp..  :lol: Kanske man skall vara lite orolig ? :D... :ph34r:
Tack alla för tyck o keep rockin" the new year  :)

spacetrucker:
Håller med Bjurte här... lite stökigt men visst rockar det på
Men jag sätter mig nog bredvid Max i hörnet och ser på när tåget drar förbi  :D

// Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion