Forum > Färdiga produktioner

Wothering Thoughts slutlig version Eddi/MaxB/HassFX

<< < (5/6) > >>

Bribedant:
Vafan, fick ni ordning på den här. Lite hjälp från externa konsulter se jag.  :P Skönt slammer.

bjurte:
Skönt driv i akken.. Det blev ju riktigt bra det här till slut..

tigersoul:
NU SÅ!! betydligt bättre!  :wub: Men varför är sången så låg? jag vill killa den under hakan så den vågar sträcka på sig från instrumentbädden :P

Eddi:

--- Citat från: Bribedant skrivet 06.01.2014, 04:35:08 ---Vafan, fick ni ordning på den här. Lite hjälp från externa konsulter se jag.  :P Skönt slammer.

--- Slut citat ---

Ja just det du hoppade ju av mix challenge för att det var för rörigt om jag minns rätt. Jo med det drivet som HasseFX fick till på acke och trummor så tycker vi det funkar bra - skönt slammer - trevligt :D

--- Citat från: bjurte skrivet 06.01.2014, 11:51:43 ---Skönt driv i akken.. Det blev ju riktigt bra det här till slut..

--- Slut citat ---
Härligt med ett till godkännande, Tack Bjurte :D

--- Citat från: tigersoul skrivet 06.01.2014, 22:27:34 ---NU SÅ!! betydligt bättre!  :wub: Men varför är sången så låg? jag vill killa den under hakan så den vågar sträcka på sig från instrumentbädden :P

--- Slut citat ---

Ja det var en avvägning vi hade en version med högre lead men det lät som om jag stod för mig själv o sjöng - så det bidde så här, glad att du gillar i övrigt i alla fall.
Tack för återkommande tyck Tiger :D

tigersoul:
Varför inte lägga gainen mitt emellan de två versionerna? :P annars:  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion