Skönt, trollskt och knärskigt.. 
Lite folk-rock och bra sådan...
Tackar ... Men vad är knärskigt 
Jag tror nog herr Hare syftar på mitt knarkande

trevlig skapelse.
Mixmässigt så ligger nog plinka lite högt alltsom ofta. Kanske kan räcka att höja kompressionsration lite, då bör det bli lite jämnare nivå också
Annars är det riktigt bra sjunget. Melodier och arrangemang låter bra.
Jag funderar på om det trollska kunde få sig en extra knuff om du lade på ett riktigt genomblött reverb på första ordet i "möts i mitt hjärta" och gradvis ökar inblandningen av effekten så att rösten i princip tranformeras till en skir och vacker pad.
bara en tanke. Bra jobbat av er bägge!
Jepp ska kolla på sången eftersom flera påpekat det. Vet inte riktigt hur jag rent konkret går tillväga med reverbet som du beskriver?
Tack för komment
Gurano
Ja, ok, man skulle kunna höja kompressionen en anings, håller med, men försiktigt enligt mig, mina öron är lite känsliga för alltför komprimerade filer, lite dynamik är gott

Intressant idé med reverbet, kan vara värt att prova, även om jag är lite skeptisk. Min tanke när jag skrev texten och sångmelodin var kanske inte direkt att det skulle vara trolskt, men om ni tycker att det är det så är det ju roligt att det blev det, Guranos harmonier i kombo med min sång kanske skapar detta

Gillar (som man säger nu)
Några tankar från ett troll
Hör tongångar från Kebnekajse och Nordman och det är bra i mina öron
Skulle kunna vara lite vila på instrument och låta sången ta mer plats under något parti
och en avslutning som byggs på med trolltrummor och ordlös sång
Något att virvla bort sig i
Tack Cykeln! Jomen, både jag och G är ju naturdyrkande musiker så det kan nog bli lite Keb /Nordman-stuk -kul

Din idé med trolltrummor och ordlös sång att virvla bort sig i låter som ett kul uppslag till nästa låt/del