Forum > Demolåtar

Hellfog: The lost world in a Other place.

<< < (3/4) > >>

Emulator:
Tycker det överlag är snyggt. Saknas lite brillians i mixen, lite krisp.

Första trumloopen är grymt snygg, men den ligge rju inte direkt 100 på takt. det kan ofta ge en grymt skön feel, men jag tycker det förstör en aning här, skulle gärna se att delayerna ligger klistrade på beat.

Inget i övrigt att anmärka, bra jobbat.

Hellfog:

--- Citat från: Emulator skrivet 03.01.2014, 15:08:40 ---Tycker det överlag är snyggt. Saknas lite brillians i mixen, lite krisp.

Första trumloopen är grymt snygg, men den ligge rju inte direkt 100 på takt. det kan ofta ge en grymt skön feel, men jag tycker det förstör en aning här, skulle gärna se att delayerna ligger klistrade på beat.

Inget i övrigt att anmärka, bra jobbat.

--- Slut citat ---

Tack roligt att du gillar låten. Tycker första loppen känns väldigt tajt. Men ska kolla över det.

Emulator:
Tror det rör sig om delayet, ellernågot spökslag som beter sig lite oväntat med delay kan set ju kanske vara.

Plinka:
Jag gillar det! Riktigt skön drömsk ljudbild, snygg svävande gitarr, och när flöjten kommer in blir stämningen närmast indiansk. Mysmys  :wub:

Hellfog:

--- Citat från: Emulator skrivet 03.01.2014, 15:21:59 ---Tror det rör sig om delayet, ellernågot spökslag som beter sig lite oväntat med delay kan set ju kanske vara.

--- Slut citat ---

Tyvärr kan jag tyvärr inte styra just delay på första virveln, då den redan hade delay ljudet. Men har nog tänkt lite på det själv, delvis därför jag bytte ut halva låten med annan virvel. Egentligen är det samma virvel, jag bara klippte bort delayet, och lade på egen i ställe.

--- Citat från: Plinka skrivet 03.01.2014, 16:06:30 ---Jag gillar det! Riktigt skön drömsk ljudbild, snygg svävande gitarr, och när flöjten kommer in blir stämningen närmast indiansk. Mysmys  :wub:

--- Slut citat ---

Nice tack. Tur att vissa som gillar flöjten, fick kommentar på ett annat svenskt forum att flöjten lätt 1995.  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion