Tjena Micael!
Jaha då klämmer vi på play... Detta är ju skönt, det är lixåm din grej. Så kommer munspelet kanske från ett lite okonventionellt håll in i ljudbilden, lixåm lite bakifrån. OCh så kommer vi till B-delen sätter lite mer fart på lirarna, sologitarren kommer från samma ställe som munspelet för en stund sedan. och så, jaha och så blev det stop.
Okei, tycker att vi har två olika låtar på gång här, övergången känns heller inte riktigt naturlig. Så kör "öset" som en skild låt tycker jag.
andra iaktagelser:
hihatten ligger på en lite konstig plats i ljudbilden, försök få den lite närmare trummisen. Och så nån lite bortkommen crash, vet att detta med trummor e kul va...

Jäkla snyggt sound på munspelet, men borde den dras lite närmare mitten, nu gråter den lixåm helt allena o övergiven i ena örat. Eller så borde kanske den där "plåtguran" (kommer int ihåg vad den heter på riktigt) panoreras liite mer åt motsatt håll för att få balans i ljudbilden. Så kunde jag tänka mig en svag matta med B4:n på några ställen, t.ex vis munspels solot.
Har lyssnat några ggr nu och är övertygad om att "öset" är en egen låt för sig. Så lägg all energi på slowbluesen, den gillar jag!

h. JOhan