Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike/The blues mates - Share the pain.
equality:
Kan inte jag få bli kompis med din gitarrpolare också? ;) Jäklar vilket skönt solo han lägger på i denna annars skönt sömniga träskblues. Skulle också vilja sitta på er träveranda i vid Mississippi-floden med en gitarr och en kall öl i den 35-gradiga värmen, äsch spårar ur nu. Allt låter toppen i mina öron men slutet är lite abrupt , låter klippt. Måste vara kul att köra sånt här live.
Harmonica mike:
--- Citat från: equality skrivet 10.08.2007, 12:21:01 ---Kan inte jag få bli kompis med din gitarrpolare också? ;) Jäklar vilket skönt solo han lägger på i denna annars skönt sömniga träskblues. Skulle också vilja sitta på er träveranda i vid Mississippi-floden med en gitarr och en kall öl i den 35-gradiga värmen, äsch spårar ur nu. Allt låter toppen i mina öron men slutet är lite abrupt , låter klippt. Måste vara kul att köra sånt här live.
--- Slut citat ---
Tjena E.
Klart du får,du är mer än välkommen att joina bandet :D
Jag har en träveranda men den ligger vid Buddby träsket utanför Boden 1 meter från vattnet.Biror,absolut! Hur blir det med din Pite resa? Kommer du? Det vore kul med en IRL.Det är glest med musiker från Norrbotten på detta forum,så man tar alla chanser man får :D
Slutet då,jo vi la ner då vi inte var riktigt överens hur låten skulle gå.Nu vet vi,det blir en egen låt av A-delen.B-delen får nog gå i pension...alternativt passa in i nåt mera rivigt framöver.
Vi har lirat mycket sånt här här uppe,men det är lite segt att lira detta för fulla 20-åringar.Det funkar betydligt bättre på Blues festivaler.
Ha re bra och hoppas vi ses..
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida