Härlig blueskänsla, skön sång och bra låt. Sången ligger bra i mixen i den sista. 
/Roffe H
Ja Gurano har gjort en riktigt härlig 'flum-blues' och det va roligt att testa lite, för mig, annorlunda sång.
Nu har jag bättre lyssning! ...Om man vill i min lyssning så kan leadsången få en liiten knuff upp eller mer plats.. Annars finfint! 
Va kul att du lyssnat och gillat det du hör Marsall... även om vi inte fixar mer kör...tror man skulle tappa lite av den 'råa' känslan om man la mer kör.
Själfull och passande sång av Girly!
Kanske att sången skulle höjas något i början av verserna där Girly sjunger djupt ner..?
Tycker att intrumentalpartierna mellan sångdelarna kunde kortas ner till hälften.
Om inte så borde det nog hända lite mer där...
Fint samarbete annars!
/Asti
Tack Asti

...ska jag avslöja att det var din tidigare kommentar 'Här behövs en röst med attityd' som drog igång nåt jävla anamma inom mig...du ser vad man kan bli inspirerad och taggad av

Ang. nivåerna på sången i verserna ligger det säkert något i det då det är flera som tycker lika.
Läcker låt och skitbra sång !!
Håller med Asti att första sångdelarna när sången är lite stillsammare borde höjas, den är nästan svår att höra där.
Annars kanon, kanske att du skulle experimentera lite med en stadig rythm på några väl valda ställen..
Tack så väldans mycket Bjurte!

Va kul att det gick hem...kul att prova lite nytt...lite nervöst också för man vet ju inte hur det tas emot.
Kanonbra! Vilken häftig sång av Girly till detta drömska "flumkomp" 
Tack Plinka!

Roligt med Guranos låtar där man kan yla fritt

...you know