Forum > Demolåtar

Eddi -Santa for hire

<< < (3/4) > >>

Eddi:
Det verkar som om den kommer att komma med på julskivan också - kul!

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 23.12.2013, 20:51:48 ---Det verkar som om den kommer att komma med på julskivan också - kul!

--- Slut citat ---

Snabba puckar från alla håll!
Jag är imponerad!

Asti:
Kul jullåt!  :)
God Jul själv Eddi!
/Asti

tigersoul:
Så återvände jag till denna julvisa nu med text o sång :P

Vad tusan är draja? men jag antar att man smuttar på det o då heter det sip inte zip, inte samma uttal ev beroende på hur det sjöngs från början tänkte inte på det när jag lyssnade.

Lustig liten text som gör lite som den vill mot melodin. Skulle inte vara helt fel med någon kör kanske? det känns en aning tomt på något sätt. Annars hög mysfaktor :P

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.12.2013, 22:25:15 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 23.12.2013, 20:51:48 ---Det verkar som om den kommer att komma med på julskivan också - kul!

--- Slut citat ---

Snabba puckar från alla håll!
Jag är imponerad!

--- Slut citat ---
Ja det gick nog lite för fort - dåligt ljud på´sången  men nu en ny version.
--- Citat från: Asti skrivet 24.12.2013, 12:17:11 ---Kul jullåt!  :)
God Jul själv Eddi!
/Asti

--- Slut citat ---

God jul

--- Citat från: tigersoul skrivet 25.12.2013, 12:55:22 ---Så återvände jag till denna julvisa nu med text o sång :P

Vad tusan är draja? men jag antar att man smuttar på det o då heter det sip inte zip, inte samma uttal ev beroende på hur det sjöngs från början tänkte inte på det när jag lyssnade.

Lustig liten text som gör lite som den vill mot melodin. Skulle inte vara helt fel med någon kör kanske? det känns en aning tomt på något sätt. Annars hög mysfaktor :P

--- Slut citat ---

Nytt sjung det var alldeles för glåmigt jämfört med de andras. och ny orgel.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion