Forum > Demolåtar

Eddi -Santa for hire

<< < (2/4) > >>

Eddi:
Gurano: Bastrumman var tänkt att vara brutal - men har sänkt den aningens.

MaxB: Bara att lyssna nu då

RoffeH: Hoho inkorpererat - baskaggen sänkt (något)

Tiger: Du missade nya med några minuter - inte så förbittrad tomte dock

Tack alla för förslag -nu är den klar om det inte inträffar någon radikal censur av något.

God Jul :D

MaxB:
Hoho!
Pick a choice:

a) Chimeny
b) Chimney

( i )   some dog that barks
( ii )  some dogs that bark
( iii ) some dogs that barks

I don't mean to be mean but I think they bark, the dogs I mean...

Hoho

Tack för en jullåt!
Själv har jag initierat den episka flytten från "studio extern" till "studio intern" - Bo bo Ho ho Bu bu Hu hu  :( :(

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 23.12.2013, 17:49:55 ---Hoho!
Pick a choice:

a) Chimeny
b) Chimney

( i )   some dog that barks
( ii )  some dogs that bark
( iii ) some dogs that barks

I don't mean to be mean but I think they bark, the dogs I mean...

Hoho

Tack för en jullåt!
Själv har jag initierat den episka flytten från "studio extern" till "studio intern" - Bo bo Ho ho Bu bu Hu hu  :( :(

--- Slut citat ---
På 1 väljer jag A
På 2 some dog that barks (Alltså någon sorts hund som skäller jättemycket)

Lycka till med julflytten :D

equality:
Gillar soulfeelingen i denna. Kan ju kryddas med brass och tjejkör men funkar bra så här. Någon bas- och elgureton krockar. På tal om dogs that bark kom jag och tänka på en kul kortis av Woody Allen (ngt redigerad):

I couldn't get a dog, 'cause it was too much, and they finally opened up in my neighbourhood, in Flatbush, a damaged pet shop. They sold damaged pets at discount, y'know, you could get a bent pussycat if you wanted, a straight camel, y'know. I got a dog that stuttered. When the cats would give him a hard time, he would go "B-b-b-ba-bark".

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 23.12.2013, 18:44:32 ---Gillar soulfeelingen i denna. Kan ju kryddas med brass och tjejkör men funkar bra så här. Någon bas- och elgureton krockar. På tal om dogs that bark kom jag och tänka på en kul kortis av Woody Allen (ngt redigerad):

I couldn't get a dog, 'cause it was too much, and they finally opened up in my neighbourhood, in Flatbush, a damaged pet shop. They sold damaged pets at discount, y'know, you could get a bent pussycat if you wanted, a straight camel, y'know. I got a dog that stuttered. When the cats would give him a hard time, he would go "B-b-b-ba-bark".

--- Slut citat ---
:lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion