Forum > Demolåtar

Gurano & Ynot - Black rain dear

<< < (2/5) > >>

MaxB:
Det är i de här två låtarna jag tipsar om att sån tung bas kunde lyfta helheten massor.
Men jag kommenterar inte denna avsaknad mer utan ger andra tips istället.  B)

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 20.12.2013, 16:15:13 ---Det är i de här två låtarna jag tipsar om att sån tung bas kunde lyfta helheten massor.
Men jag kommenterar inte denna avsaknad mer utan ger andra tips istället.  B)

--- Slut citat ---
Bra fortsätt ge tips - tips är bra - det tackar jag för, men det blir inte alltid som man önskar - beroende på att man kan tycka olika helt enkelt! :)
/G

Roffe H:
Drag och ös kan man verkligen inte klaga på, men om något lite, håller med spacetrucker om gitarren på sången, annars kanoners.  :)
/Roffe H

Tokai:
Jag har en genomgående lägenhet, så jag öppnar ett fönster i norr och ett i söder. Då blir det bra drag. Men det här var bättre, det rensar dammet ur skallen.
Men kan ändå tycka att det låter lite instängt.

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.12.2013, 17:06:56 ---Drag och ös kan man verkligen inte klaga på, men om något lite, håller med spacetrucker om gitarren på sången, annars kanoners.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar
Ska kolla upp guran

--- Citat från: Tokai skrivet 20.12.2013, 19:54:23 ---Jag har en genomgående lägenhet, så jag öppnar ett fönster i norr och ett i söder. Då blir det bra drag. Men det här var bättre, det rensar dammet ur skallen.
Men kan ändå tycka att det låter lite instängt.

--- Slut citat ---
:D Ska kolla instängdheten, men bra att det blåser bort lite damm i alla fall :D

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion