Forum > Demolåtar

Gurano & Ynot - Black rain dear

(1/5) > >>

Gurano:
Här kommer en låtidé jag haft i huvudet ett tag som Ynot nu sjunger på. Ett sju helvetes ös i mina öron.
Funkar den i era öron?

/Gurano

Sättning
Gurano - Synth
Gurano - Trummor
Gurano - Bas
Gurano - Gitarr
Ynot - Sång (lead och körer)

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Ynot_BlackRainDear2.mp3[/mp3]

spacetrucker:
Jovistt, bra ös  :) Melodislingan som gitarren spelar ligger ställvis störande ovanpå sången. Ta bort den då Ynot sjunger... eller testa på att dra ner volymen... gitarrens alltså. Då tror jag det skulle funka ännu bättre... åtminståne i mina öron.

// Space

Marsall:
Härligt ös o skön distsång o synthgodis på det  :),. Låter bra i mina lurar ... Skall jag komma med nåt som kan lyfta den liite till vore ett stop (vid 1.84?)med bara trummor o sång några takter o sen pang på´n igen o sen avslut...Rock on"

MaxB:
Bra drag! Även här önskar jag att basen skulle ha mer tyngd (lågfrekventa ljud) men attans vad det driver på med instrument och sången.
Kan man säga "galet bra"?

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.12.2013, 10:31:37 ---Jovistt, bra ös  :) Melodislingan som gitarren spelar ligger ställvis störande ovanpå sången. Ta bort den då Ynot sjunger... eller testa på att dra ner volymen... gitarrens alltså. Då tror jag det skulle funka ännu bättre... åtminståne i mina öron.

// Space

--- Slut citat ---
Tja vi får se hur vi gör med guran som du nämner

--- Citat från: Marsall skrivet 20.12.2013, 13:16:36 ---Härligt ös o skön distsång o synthgodis på det  :),. Låter bra i mina lurar ... Skall jag komma med nåt som kan lyfta den liite till vore ett stop (vid 1.84?)med bara trummor o sång några takter o sen pang på´n igen o sen avslut...Rock on"

--- Slut citat ---
Tack! Ska se över ett brake

--- Citat från: MaxB skrivet 20.12.2013, 15:06:22 ---Bra drag! Även här önskar jag att basen skulle ha mer tyngd (lågfrekventa ljud) men attans vad det driver på med instrument och sången.
Kan man säga "galet bra"?

--- Slut citat ---
Du får nog lov att göra egen musik med sådan bas du saknar :D
Galet bra går bra!  :lol:  B)

Tack för era tankar
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion