Forum > Demolåtar
Gurano & Ynot - Black rain dear
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.12.2013, 23:30:57 ---Jag har bara smyglyssnat märker jag och inte skrivit något. Det här är kanon - finns liksom inget liknande just nu någonstans. Referenser från hårdrocksband på 70-talet finns naturligtvis men som sagt just nu absolut nada. Och det är bra som f*n, och visst finns det en bas som gör jobbet och visst finns det en totalt outraged sångare som fulländar detta stycke.
Bara att lyfta på alla hattar som finns tillgängliga!
--- Slut citat ---
Man tackar - blir faktiskt generad av dina ord - men de värmer gott :wub: :ph34r: B)
/G
Angrod:
Fan vad gott det rullar och svänger om den här låten. Rock and Roll! Måste bli nåt! One stand hit.
Lyssna inte så mycket på andra. De är ju inte med i tankegångarna! Det är ni som gör låten. En del tips, kan man testa men om det inte vad ni vill få ut av det, så skit i dem.
Önskar jag hade en polare med samma experimentlusta och med annorlunda musiksmak som ni har att samarbeta med. Dividend är en härlig skåning jag gärna skulle vilja skåla och skråla med för att göra skön musik med! (Sätts upp på min önskelista) :wub:
Rocka loss och rulla vidare Gurano och Ynot!
Gurano:
--- Citat från: Angrod skrivet 21.12.2013, 05:49:16 ---Fan vad gott det rullar och svänger om den här låten. Rock and Roll! Måste bli nåt! One stand hit.
Lyssna inte så mycket på andra. De är ju inte med i tankegångarna! Det är ni som gör låten. En del tips, kan man testa men om det inte vad ni vill få ut av det, så skit i dem.
Önskar jag hade en polare med samma experimentlusta och med annorlunda musiksmak som ni har att samarbeta med. Dividend är en härlig skåning jag gärna skulle vilja skåla och skråla med för att göra skön musik med! (Sätts upp på min önskelista) :wub:
Rocka loss och rulla vidare Gurano och Ynot!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar
Ja vi får se vad framtiden har för projekt i sitt sköte :D
Asti: Nu har jag en baskagge som hörs men jag tycker att den smäller för mycket - vad tycker du/ni?
Tokai: Har försökt att öppna lite av den stängdhet du tyckte dig höra, tror jag .D
Bättre/sämre?
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Ynot_BlackRainDear2.mp3[/mp3]
equality:
Skön guranobröt och när Tony blandar sig in i leken blir det...livsfarligt. :o :D
Kanske dignar den av alla effekter, mer skärpa i mixen vore intressant. Men bra är det, mycket bra.
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 22.12.2013, 00:21:47 ---Skön guranobröt och när Tony blandar sig in i leken blir det...livsfarligt. :o :D
Kanske dignar den av alla effekter, mer skärpa i mixen vore intressant. Men bra är det, mycket bra.
--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar - men vad menar du med mer skärpa?
Det är inte mycket effekter i denna - bara lite delay på en gura! å så synthen så klart
:)
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida