Forum > Färdiga produktioner

Asti feat Wernborg - Nu (klar)

<< < (2/15) > >>

Eddi:
40-43 snubblar virvelkaggen konstigt samma senare vid 130 nånstans. Och jo det var väl stråkar jag hör då vid 111 fast jag tror det skulle vara fint med flöjt?

Roffe H:
Skön låt, bra text. På dom bara, finns det någon politiker eller i övrigt ansvarig som ens svarar på journalisternas frågor på ett rakt sätt?  :lol:
Gillar att du "proggar". Om det tekniska: tycker jag samma som föregående "talare", lite rörigt i refrängen och svag sologura.  Vore roligt att se lyriken.
/Roffe H

bjurte:
Skönt driv, låter bra, men jag har svårt att uppfatta texten och solot... :o

Asti:
Plinka - Ja, lite progg är väl aldrig fel!  :) Kanske ett festivaltema..?
            Roligt att du tycker det låter bra! Wernborgs solo ska höjas ja och
            jag ska se vad jag kan göra åt det grötiga i refrängen.
Eddi - Ska kolla ställena där det snubblar! Tack för påpekandet!
Roffe H - Kul att du gillar låt och text! Valdebatter tycker jag är totalt meningslöst att
              följa eftersom man bara vänder frågor/kritik till en ny fråga/motkritik. Man får
              sällan eller aldrig ett vettigt svar. Har också svårt för diverse "tyckare" och
              paneler på TV, som svänger sig med modeuttryck och mest är en klubb för
              inbördes beundran. Eller är det jag som börjar bli gammal...kanske både och..?  :rolleyes:
              Ja, vi har väl alla (åtminstone vi lite äldre) en proggare nånstans inom oss.  ;)
              Ska lägga upp texten!
bjurte - Gläder mig att du tycker låten har driv! Ska som sagt höja solot och lägga upp texten!

Tack för era kommentarer! Ska försöka realisera så mycket som möjligt av bra tips!
/Asti

Asti:
Har höjt Wernborgs solo, sänkt ADT-effekten på sången, sänkt reverbet på sången,
höjt volymen på sången, samt höjt basen en liten aning.
Är det mindre "grötigt" nu? Lagom nivåer på sång och gitarrsolo?
Eddi - hittar inte "snubblet" du nämnde som ska finnas på två ställen....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion