Forum > Demolåtar
Mr G - För tidig julklapp
tigersoul:
--- Citat från: Gurano skrivet 18.12.2013, 12:13:54 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.12.2013, 21:49:23 ---Sköna sköna ljud :P o god jul! :wub: :P
--- Slut citat ---
Eftersom det blev fel i klippningen så säger jag nu tack och detsamma :D
--- Slut citat ---
Tack nu känns det genast bättre :P
Plinka:
Gott fett ljud! God fet Jul :D
Roffe H:
Roligt med nya prylar, klart man måste testa. Blir säkert bra när du "lattjat" färdigt. :D Låter helt ok för mig.
/God Jul önskar Roffe H
Tokai:
Jag säger också God Jul på dig. Och ditt ljudexempel här låter lite som när jag testar gitarrsound, fast inte lika bra. Men när jag gör det tänker jag: Fy fan va häftigt, det här måste jag ha med i nån låt. Men sen blir det mest lite plink med ytterst svag dist, som i min senaste låt och många andra, men oftast så funkar det. Vad jag vill säga är att jag
skulle vilja starta en låt utifrån gitarrsoundet och sen bygga upp nåt omkring det, vilket du är expert på. Det vill jag lära mig.
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 18.12.2013, 13:42:15 ---Gott fett ljud! God fet Jul :D
--- Slut citat ---
Allt gott - detsamma :)
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.12.2013, 13:59:48 ---Roligt med nya prylar, klart man måste testa. Blir säkert bra när du "lattjat" färdigt. :D Låter helt ok för mig.
/God Jul önskar Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar - desamma
--- Citat från: Tokai skrivet 18.12.2013, 22:19:49 ---Jag säger också God Jul på dig. Och ditt ljudexempel här låter lite som när jag testar gitarrsound, fast inte lika bra. Men när jag gör det tänker jag: Fy fan va häftigt, det här måste jag ha med i nån låt. Men sen blir det mest lite plink med ytterst svag dist, som i min senaste låt och många andra, men oftast så funkar det. Vad jag vill säga är att jag
skulle vilja starta en låt utifrån gitarrsoundet och sen bygga upp nåt omkring det, vilket du är expert på. Det vill jag lära mig.
--- Slut citat ---
Tackar och tack detsamma!
Ja detta är bara ett test av julklapp - blir nog ingen låt, men Eddi verkade lite sugen på riffet :)
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida