Forum > Demolåtar

Mr G - För tidig julklapp

<< < (3/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Girly skrivet 17.12.2013, 23:54:41 ---Va nice! Då kan vi se fram emot nya låtar, med nya ljud, à la Gurano :)
God Jul på dig!

--- Slut citat ---
Ja kanske kommer det nya utkast även under 2014 - vi får se!
Go jul på dig mä  :D
/G

bjurte:
Jo, nog låter det som en 'Gurano' allt !!
En lite fylligare sådan bara.. :D
Seså, nu bara måste du skaffa dig lite bättre trummor oxo, så vi får en ännu 'fetare' Gurano.. B)
Grattis, den lät bra den där, har den själv(den ingick i Komplete paketet jag köpte för nått år sedan)
Men har bara prövat den pyttelite ( får utslag av alla VSTi förstärkare, hur bra dom än låter) Men nångång.....

tigersoul:
Vad du gjorde mig förvirrad där med att citera mig, o så var det någon annan i blocket haha :P

Gurano:

--- Citat från: Wernborg skrivet 18.12.2013, 11:58:59 ---Vad du gjorde mig förvirrad där med att citera mig, o så var det någon annan i blocket haha :P

--- Slut citat ---
Ja så det kan bli :D

--- Citat från: bjurte skrivet 18.12.2013, 10:32:52 ---Jo, nog låter det som en 'Gurano' allt !!
En lite fylligare sådan bara.. :D
Seså, nu bara måste du skaffa dig lite bättre trummor oxo, så vi får en ännu 'fetare' Gurano.. B)
Grattis, den lät bra den där, har den själv(den ingick i Komplete paketet jag köpte för nått år sedan)
Men har bara prövat den pyttelite ( får utslag av alla VSTi förstärkare, hur bra dom än låter) Men nångång.....

--- Slut citat ---
Andra trummor !!!!! NÄÄÄÄÄ :D  B)  ^_^
VST är bra - finns medööcin mot utslag .)

/G

Gurano:

--- Citat från: tigersoul skrivet 17.12.2013, 21:49:23 ---Sköna sköna ljud :P o god jul!  :wub: :P

--- Slut citat ---
Eftersom det blev fel i klippningen så säger jag nu tack och detsamma :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion