Forum > Färdiga produktioner

Eddi - The world is spinning around

<< < (4/8) > >>

Roffe H:
Helheten är bättre nu. Gitarren i början "tappar taget lite" en kort stund, annars ok. Ser fram mot sång.  :)
/Roffe H

Plinka:
Har lyssnat på bägge versionerna, bomullsversionen har nåt mjukt gott i sig också som jag gillar, den senare är fin den med med sin orgel  ;)
Hur som helst så känns hela arret behagligt, och det blir gott med skön sång på detta  :D

Eddi:

--- Citat från: Roffe H skrivet 14.12.2013, 13:18:31 ---Helheten är bättre nu. Gitarren i början "tappar taget lite" en kort stund, annars ok. Ser fram mot sång.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Jo fixat om det är vad jag tror du menar. Thnx Rolf :D

--- Citat från: Plinka skrivet 16.12.2013, 14:41:08 ---Har lyssnat på bägge versionerna, bomullsversionen har nåt mjukt gott i sig också som jag gillar, den senare är fin den med med sin orgel  ;)
Hur som helst så känns hela arret behagligt, och det blir gott med skön sång på detta  :D

--- Slut citat ---

Bomull!! Jag är ju en rocker ju :unsure:
Jaja tack för tyck rara Plinkus :D

Ny verre i topp-posten med sång och spretigt solo.

pxm:
Suveränt, Eddi !!!!!  :wub:
Väntade på det spretiga solot men hörde ett bra välplacerat och ospretigt solo istället...
Du låter litet förkyld ännu.....

mvh

Roffe H:
Fantastisk utveckling på denna låt. Skön sång och lir. Trummorna är bättre nu. Gitarrsolot kunde gott få vara lite mer framträdande (volym eller annat?). Vet  inte hur du tänkt dig texten, men denna funkade bra. Toppen!  :D :D
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion