Forum > Demolåtar
Tolkning av Masterplan - Heroes
dmn:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.12.2013, 14:11:42 ---Väldigt mycket bra låtar du har duker på ditt soundcloud bra covers, bra instrumenterat och sjunget och verkligen diversifierat. Kul att sitta och lyssna till.
--- Slut citat ---
Tackar! kul att höra :)
dmn:
--- Citat från: bjurte skrivet 06.12.2013, 14:48:17 ---BRa sound verkligen, bara lite bastungt kanske, men är ingen expert på Genren..
--- Slut citat ---
Tackar! jo kan hålla med om att det är lite mycket bas, har bara mixat i hörlurarna och när jag slog på i bilen höll jag på få en hjärtinfarkt!
håller på fixa till sången nu, ska på lite stämmor snart också!
tigersoul:
Trevligt, bra utfört, snygga vocals. Men varför göra covers, skriv eget för bävulen... o ingen bra powermetall sångare... ska jag göra en insats kanske så du får lite perspektiv? :wub:
dmn:
--- Citat från: tigersoul skrivet 07.12.2013, 20:55:48 ---Trevligt, bra utfört, snygga vocals. Men varför göra covers, skriv eget för bävulen... o ingen bra powermetall sångare... ska jag göra en insats kanske så du får lite perspektiv? :wub:
--- Slut citat ---
Skriver mycket eget men, det är kul att göra covers då och då :)
Javisst, kanske vi skulle kunna göra ett samarbete :)
tigersoul:
--- Citat från: dmn skrivet 07.12.2013, 21:10:34 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 07.12.2013, 20:55:48 ---Trevligt, bra utfört, snygga vocals. Men varför göra covers, skriv eget för bävulen... o ingen bra powermetall sångare... ska jag göra en insats kanske så du får lite perspektiv? :wub:
--- Slut citat ---
Skriver mycket eget men, det är kul att göra covers då och då :)
Javisst, kanske vi skulle kunna göra ett samarbete :)
--- Slut citat ---
skrattar, jag var var ironisk, jag kämpar för att ha någon rockröst i huvud taget, det är mest lent o mjukt rakt igenom ;)
Men visst samarbeten är alltid roliga, vänta dig inga metall vocals härifrån dock hehe
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida