Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Moment

<< < (2/4) > >>

MaxB:
En gitarrknorr ligger lite onödigt högt i volym och krockar med sången. Den som spelar vid 33-34 för att nämna ett ställe.

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.11.2013, 21:11:05 ---En gitarrknorr ligger lite onödigt högt i volym och krockar med sången. Den som spelar vid 33-34 för att nämna ett ställe.

--- Slut citat ---
Jo jag vet vilken knorr du menar men jag har inte bestämt mig än om den är för hög
Tack för komment
/G

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.11.2013, 21:11:05 ---En gitarrknorr ligger lite onödigt högt i volym och krockar med sången. Den som spelar vid 33-34 för att nämna ett ställe.

--- Slut citat ---
Så där MaxB - nu har jag sänkt knorrarna på de där ställena lite grann - bättre?
/G

spacetrucker:
Skön låt men jag tycker väl det händer lite väl mycket på sina ställen bakom Plinkas rygg. Plinka är tvungen att tävla med gitarren på sina ställen. Lugna ner gitarren ännu lite... tycker jag... tänk va lätt det är att arrangera andras låtar :P

// Space

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 25.11.2013, 09:07:39 ---Skön låt men jag tycker väl det händer lite väl mycket på sina ställen bakom Plinkas rygg. Plinka är tvungen att tävla med gitarren på sina ställen. Lugna ner gitarren ännu lite... tycker jag... tänk va lätt det är att arrangera andras låtar :P

// Space

--- Slut citat ---
Jepp en hel del händer. Min musik har ju det kännetecknet - inget sömnpiller - ingen musik för slöa - det kräver sin lyssnare :)
Men jag funderar själva på att ta bort en liten gura på de korta refrängerna. Vi får se om du tycker det blir bättre då :D

Tack för lyss å tyck

EDIT. Nu har jag tagit bort en gura på reffen

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion