Den har jag också klinkat på den är inte tokig. :-) tycker de här enorma 70gb libbarna för piano är lite overkill.
Jo, inte bara att pianot är litet, det låter även bättre än de flesta andra, tycker jag. Det enda som det inte är riktigt lika bra på är upprepade stackaton.
Skön o nedvarvande lugn blev man..topp 
Tackar!
Härligt spel Alatar och visst är det våren som sprudlar i melodin, i vissa passager känns den lite stressad så jag är för en långsammare version med violiner och allt om du gör den på nytt framåt våren 
Tack

Jo, jag skall nog testa en långsammare version. Violiner vet jag dock inte. Här skulle det behövas "folkmusikvioliner" men jag känner ingen som kan spela sådana... VST tror jag inte funkar här...
Jag tycker att A-temat går i helt rätt hastighet. Tycker man det går långsamt, behöver man hörselapparat 
Däremot kan du sänka tempot när det övergår i B-temat (tycket mig ana ett sådant, outvecklat), varefter du återgår till A igen.
Jo, och just nu ökar jag hastigheten på A-temat efterhand.Tempot precis i allra börja av A-temat är kanske lagom....
Dynamiskt lirat och ett stycket med melodi. Gott jobb.
Roligt att du gillar