Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Sweet love
Marsall:
Japp..Där satt den!!! .......Hörs mer sen.måste iväg nu..jobbet kallar :)....Sweeeeet love" sweet love la la lala.. Sweeet.....love........
Eddi:
Ja bara att hålla med... :D
MaxB:
Bra driv och bra samarbete.
Ohh vad jag saknar en tung kick, nuvarande är komprimerad och därmed aningen kraftlös.
Ohh vad jag saknar en tung bas, nuvarande spelar högre upp i frekvenserna och jag skulle tokgilla en bas som spelar längre ner, med riktigt tungt basljud -> få toner stadig rytm (som följer tunga kicken).
Gurano:
--- Citat från: pxm skrivet 19.12.2013, 01:51:51 ---suveränt.... :wub:
mvh
--- Slut citat ---
:D
--- Citat från: Marsall skrivet 19.12.2013, 13:23:13 ---Japp..Där satt den!!! .......Hörs mer sen.måste iväg nu..jobbet kallar :)....Sweeeeet love" sweet love la la lala.. Sweeet.....love........
--- Slut citat ---
Japp hörs sedan
--- Citat från: Eddi skrivet 19.12.2013, 16:14:19 ---Ja bara att hålla med... :D
--- Slut citat ---
--- Citat från: MaxB skrivet 19.12.2013, 16:37:17 ---Bra driv och bra samarbete.
Ohh vad jag saknar en tung kick, nuvarande är komprimerad och därmed aningen kraftlös.
Ohh vad jag saknar en tung bas, nuvarande spelar högre upp i frekvenserna och jag skulle tokgilla en bas som spelar längre ner, med riktigt tungt basljud -> få toner stadig rytm (som följer tunga kicken).
--- Slut citat ---
Tackar - det blir ingen annan bas :D
MaxB:
Jag är världens tjatigaste producent: du tappar miljonförsäljningen! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida