Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Sweet love

<< < (8/10) > >>

Gurano:

--- Citat från: pxm skrivet 15.12.2013, 12:41:23 --- :lol: flummig låt asså  :wub:

mvh

--- Slut citat ---
Flummigt är gott! Tackar :D

--- Citat från: Eddi skrivet 15.12.2013, 12:46:11 ---Sweet Love from me too :D

--- Slut citat ---
Sweet love to U too :D

--- Citat från: MaxB skrivet 15.12.2013, 13:05:53 ---SKojigt samarbete med ystra viljor från instrument och sång. Härlig symbios mellan er!
Jag saknar ljudet från en baskagge och jag saknar en basgitarr som samarbetar med den, en riktigt tung basgitarr (i lägre frekvensregister) som spelar få toner och följer kicken samtidigt som den levererar en medryckande rytmik, som får dansgolvet att fyllas på nolltid.

Nice!

--- Slut citat ---
Förstår vad du menar med baskaggen - ska kolla över det. Men vi får väl se om jag lägger någon mer bas - den kom ju bara till för att testa "den nya" basen ... och det blev som det blev :)

--- Citat från: Asti skrivet 15.12.2013, 13:14:13 ---Fantasifull och passande sång till den här! Jättesnyggt när andrastämman kommer in!
Kul med lallandet och oandet i mitten!  :)
Saknar som Max lite tyngd i trummor och bas, annars kanon!
/Asti

--- Slut citat ---
Tackar. Ska se över det där

--- Citat från: Marsall skrivet 15.12.2013, 14:18:50 ---Riktigt Sweet :) .. Har ingen bra lyssning just nu..Men riktigt trallvänlig o medryckande..hitig sång..gillar när det mals temat ... Om man så vill gotta påsen ett snäpp till så vid 1.26 ..En kör till som svarar sweet love" direkt efter ..Tror det skulle hotta den ett strå till ....bara ett tips om man så vill?  ..

--- Slut citat ---
Tack för lyssen - du får lyssna en gång till sedan med bättre hörning :D

--- Citat från: bjurte skrivet 15.12.2013, 16:23:42 ---Skön låt och spännade sång, tycker att sticket/Refrängen som kom ung. halvvägs in kunde komma ett par gånger till, här och där  ;)
Trummorna drunknar lite som dom andra oxo var inne på.
Annars Ren och 'Söt Kärlek'  :D

--- Slut citat ---
Tackar!
Trummorna noterade. Sticket får bli bara en gång - man ska inte slänga på godbitar för ofta - då blir de uttjatade ;)

Tack förera tankar - jobbar på en ny mix ... men det är inte lätt när man kan så lite som jag  <_<  :ph34r:
/Gurano

Roffe H:
Blir bara bättre och bättre! Skön sång. :D
/Roffe H

Plinka:
Tack alla för lyssning och kommentarer, har läst alla noggrant jag med!  :D
Marsall, du hade en rolig idé som vi ska prova, med kören som svarar ;)

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 15.12.2013, 23:37:04 ---Blir bara bättre och bättre! Skön sång. :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar! :)

och nu har vi lagt på lite mera kör på slutet efter tips från Marsall
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/SweetLove.mp3[/mp3]

pxm:
suveränt.... :wub:

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida