bjurte: Gamla AD hänger ju med som trumplugg. Bytte snaren mot en större men kan nog förbättras. Tack för input. Värmer med ord från en sådan driver elgitarrist.
Wernborg: Tog i med lite mer kompressor på guran nu och det kanske plattade ut vibratot.

Basen är ju duktigt loopad. Kanske skulle låta mer levande om man lät bli att loppa och kvantisera? Aotowah, antar det. Jag hariaf inte rört pedalen under inspelningarna.

Tack för även dina ord som den briljante gitarrist du är!
Gurano: Ytterligare en gitarrtrollares comment. Thnx man!
Divid: Ja fler tunga riff skall det vara och harmonibryt men det var som speldjävulen grep tag i mig och jag bara fortsatte och fortsatte i samma loop s a s. Thnx Per och tack för de fina referenserna.
Plinka: Var nog lite tanken med orgel och bas. Funderar på en lite syrligare orgelsound men jag vet inte ja. Tog in lit mer reverb men inte gav det någon ynot-pondus.

Trevliga comments Plinka! Tack för dessa!
Roffe H: Ja, visst är det!

Får väl lugna mig nu fram till jul ändå. Inte helt tajt tyvärr men men... Thnx Roffe.
Mixade om något. Svår att eq:a guran med tanke på att wah-wah:n lever sitt eget liv. Den fick mer kompression och mindre diskant. Lite blötare sång oxo.
« Senast ändrad: 11.11.2013, 15:54:03 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves