Forum > Färdiga produktioner

Burnin Sven - Where a heart can fly

<< < (4/6) > >>

stajo:
Tjena

Kul att höra igen, när man sitter intensivt med en låt så uppskattar man den inte lika mycket som man gör när den fått vila ett tag. Tycker den känns klassisk på något sätt, i alla fall för mig.
Kul samarbete och skön låt.

/Staffan

tsmalmbe:
Med mina lurar snäpper och knäpper och gnistrar det av diskant och sånt om gitarsträngarna. Riktigt vasst. Skulle upskatta ett betydligt varmare gitarrljud. Sången kunde vara lite högre, som tidigare påpekats.

Jag skulle ta in några väldigt laidback-trummor vid senare delar av låten för att få lite höj. Såna där Springsteen Seeger Sessions trummor, eller lite ditåt.

Toby:
Hej!
Gillar låten riktigt mycket. Har däremot samma åsikter som föregående talare, nämligen att gitarrljudet är väl vasst, lite väl mycket missljud i början och att det skulle lyfta med lite softa trummor.
Bra jobb annars!

Burnin Sven:
Tackar tackar får se om nästa försök mjukar till det lite men som sagt förr så har jag ju bara en nedmixad stereofil att jobba med.
Göran

equality:
Kul att höra denna igen. Håller med om nivån på sången, upp. Tunga trummor (kantslag) på sista versen kan säkert funka.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion