Forum > Färdiga produktioner
Burnin Sven - Where a heart can fly
Pwayne:
Jag bortser från vassa gitarrer och ett lite tunt ljud....och elgitarrsolot som inte är i min smak (för slickt och prydligt).
MEN;
Annars är det kanon!
Jag gillar verkligen låten och sången, ibland får jag vibbar av...vad heter den nu...Christmas night in New York?? Ni vet den där jullåten med Pouges-Shawn och Kirsti Maccall (eller vad hon heter), både låten, känslan och sången och det är ta mig fan ett riktigt högt betyg!!
Grattis till lysande 3:54 :) :) :)
Wernborg:
Åh va vackert.
Gillade detta nästan rakt igenom. Hade dock klarat mig utan elgitarrsolot, annart tip-topp.
Bra sång.
Burnin Sven:
Oh fan hellgötta jag tackar verkligen Pwayne den låten som du nämner är riktigt riktigt jäkla bra så man rodnar vid jämförelsen. Det blir nog till att försöka få fram en ny version kort sagt. Ska försöka få upp Harmonica Mikes version av samma låt så fort det går den tror jag ni gillar skarpt han sjunger ju ganska mycket bättre än mig så den är ett lyft från den här. Tack igen
Göran
Burnin Sven:
Tackar Wernborg riktigt skoj att du gillar den. Fan hehe jag gillar det där solot :lol: det blir nog med i nästa version oxå så ni får stå ut mät :D. Ha det bra
Göran
Pwayne:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 06.03.2007, 02:35:06 ---Oh fan hellgötta jag tackar verkligen Pwayne den låten som du nämner är riktigt riktigt jäkla bra så man rodnar vid jämförelsen. Det blir nog till att försöka få fram en ny version kort sagt. Ska försöka få upp Harmonica Mikes version av samma låt så fort det går den tror jag ni gillar skarpt han sjunger ju ganska mycket bättre än mig så den är ett lyft från den här. Tack igen
Göran
--- Slut citat ---
Harmonika Mike sjunger jäkligt bra och han sjunger ANNORLUNDA än Dig men det har ingenting med bättre eller sämre att göra och det är inte avgörande för hur låten blir. Den här låten är gjord för DIG och skall sjungas exakt så här!!! Låta Ian Gillan sjunga Ballad of a thin man?? Eller låta Freddie Mercury sjunga "San Quentin"? Nix, orginalens sångare är ihopväxt med låten och kan inte delas! Basta! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida