Forum > Färdiga produktioner

Jesus of the month

<< < (3/4) > >>

ynot:
svinbra i mina öron
o lite jätte trevligt o se ditt namn igen känns som fan eoner ;)
ibland går en intressant o säker röst före en virvel och lite spret

ynot topp

pxm:
Skön låt och så gillar det att ni hyrt in Eric Johnson som spelar gura i bakgrunden.... :wub:

mvh

Fidden:
Tackar för kommentarer och kritik :)
Jag ska dämpa cymbalskrammel en del och se över virveln på de slagen där jag använt sejmattetangenten. Däremot är det inte EZ, det är ett vispspelat jazzkit i addictive drummer. Just det setet låter i mitt tycke helt fantastiskt. Inte lätt när man tycker fel :P

I övrigt ska jag nog även dämpa reverbet på pianot lite och kanske höja sången nåt snäpp.

Sen var det ju riktigt kul att gitarren funkade, kämpade riktigt hårt och länge med den. Skönt att det inte bara resulterade i förhårdnader på fingertopparna.

edit: sejmatta? ja, varför inte. står man ut med lukten så är det nog mjukt och härligt.

Gurano:
Trevlig lyssning - låter bra, men jag hör lite svaga knäppar (digitala knäppar?) på några ställen.
/Gurano

equality:
Vilket flow av musikalitet och känsla! Kul att se dig här igen! Visst minns jag dina grymma låtar men det här tar nog priset när du låter så här bluesig! Gillar sättningen absolut. När du tar i på slutet och trummisen eldar på är jag såld och här skulle du kunna ge lite till har jag en känsla av men helgrymt ändå.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion