Burnin Sven: Nej Göran, inget Acid här. Där förekommer onekligen viss cut and paste but it´s all Sonar, som alltid
stajo: det ska ju vara lite statiskt på nåt sätt.. lite mer luft hade kanske vart smurf.
DåligtGehör: Tänk, jag tyckte baskaggen var genialisk
tsmalmbe: Well, om det är sajdchajnat mot kaggen så är det helt unintentional. Jag har aldrig fattat vad sajdchajning är för något. Så det är snarare nog jag som inte förstår mig på
dede: Asså, först var det inga trummor på denna. Sen tänkte jag att bara lite, så då la jag en försiktig kagge och virvel. Sen tänkte jag att näe, en fet kagge. Så då blev det en mustigare kagge med en hel del delay på. Kanske är det delayet på den överdimensionerade kaggen som ger den svajande effekten? Och ja, bland annat Glass och Tangerine Dream snurrade ofta på tallriken under det tidiga 80-talet och har säkert haft en viss undermedveten påverkan på delar av mitt skapande.
Kanske har jag fel, det vore inte helt oväntat

, men jag tyckte att kaggen (och det alldeles för stora rummet på guran) bidrog, genom att vara slightly "fel" till en förhöjd helhetseffekt.
Tackar allra hjärtligast för lyssningar och feedback!