Forum > Färdiga produktioner

Tigersoul - With a smile

<< < (9/9)

Fidden:
Riktigt trevlig låt! I instrumentväg låter det kanske lite general midi över det, speciellt basen, och det engelska uttalet får mig att önska mig en svensk text, men i det stora hela tummen upp.

tigersoul:

--- Citat från: pxm skrivet 03.11.2013, 21:56:01 ---Låter bra om denna, nu litet mjukare liksom när nivåerna är ändrade.
Bra, Tiger !!!

mvh

--- Slut citat ---

Ja det blev lite lenare runt kanterna :P

--- Citat från: Fidden skrivet 03.11.2013, 22:44:29 ---Riktigt trevlig låt! I instrumentväg låter det kanske lite general midi över det, speciellt basen, och det engelska uttalet får mig att önska mig en svensk text, men i det stora hela tummen upp.

--- Slut citat ---

General midi *skrattar* det var lite hårt med superior drummer som trummis o en wurlitzer-sampling på flera hundra mb :P
Uttalet är något jag tänkt jobba lite på länge men det blir aldrig av tyvärr, så mkt roligare att skriva låtar än att försöka träna in rätt dialekt.

equality:
Stompigt a la Supertramp/McCartney. Gillas! Tycker den låter färdig. Snygg mix och bra körer. Kul med vibrafon (är det väl?).

tigersoul:

--- Citat från: equality skrivet 04.11.2013, 01:43:35 ---Stompigt a la Supertramp/McCartney. Gillas! Tycker den låter färdig. Snygg mix och bra körer. Kul med vibrafon (är det väl?).

--- Slut citat ---

Tackar tackar :P jodå du hör helt rätt det är en vibrafon! Kanske går att ta arret längre men känner att engagemanget har lagt sig för denna låt nu o jag har gått vidare till andra låtar med sina problem ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion