Forum > Färdiga produktioner
Tigersoul - With a smile
MaxB:
Sälj! Betala räkningar!
Tänk om det var så lätt!
tigersoul:
--- Citat från: MaxB skrivet 31.10.2013, 21:30:48 ---Sälj! Betala räkningar!
Tänk om det var så lätt!
--- Slut citat ---
Ja du tänk om, tänk om... räknade på skoj hur mkt jag skrivit o proddat i någon grad o det gick över 30 strecket redan, men inte fan har man någon inkomst från det inte ;)
Henric:
Kul låt! :D Låter väl bra på det stora hela, fint wurlizer ljud.... Jag tror denna låten hade mått bra av mera gitarr! Testa t ex att spela en sologura unisont med vibrafonljudet på intro/mellanspel osv, lägg sedan på någon/några fräck(a) kompgitarr(er). Jag tycker att arret låter halvfädigt i nuvarande form, vill att det ska hända mer! :rolleyes:
tigersoul:
--- Citat från: Henric skrivet 01.11.2013, 20:57:27 ---Kul låt! :D Låter väl bra på det stora hela, fint wurlizer ljud.... Jag tror denna låten hade mått bra av mera gitarr! Testa t ex att spela en sologura unisont med vibrafonljudet på intro/mellanspel osv, lägg sedan på någon/några fräck(a) kompgitarr(er). Jag tycker att arret låter halvfädigt i nuvarande form, vill att det ska hända mer! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Jag provade gitarrinslag i arret dock akustisk o det lät inge vidare, elektrisk kanske hade fungerat bättre men blev aldrig av att jag provade. Jag har det där handikappet att jag har en begränsad mängd engagemang i varje enskild låt tillgängligt, när jag suttit ett visst antal timmar vill jag gå vidare, ibland kunde man önska att de timmarna räckte till mer så att säga.
pxm:
Låter bra om denna, nu litet mjukare liksom när nivåerna är ändrade.
Bra, Tiger !!!
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida