Jeg hörer tog og trommer uten problem, men måtte lytte ekstra til sangen på slutten, men det kan være dårlige höytalere her jeg sitter.. Uansett, kuult og originalt!
Tack goda Sigmunds! Tanken är att sangen ska lugna ner sig och kvar ska finnas tomheten eller lugnet i meditationen. Den här fungerar skitbra som bakgrund då jag mediterar på tåget, på väg till jobbet på morgonen.
Skitbra! Har jag haft några invändningar förut (jag har så dåligt minne
) så är de bortblåsta nu. Jag tänker att lite fler röster i kören(t ex "vi är på väääg") skulle göra det ännu bättre, men det funkar så här också. 
Ja, jag tror det skulle fungera också. Nu blev den här så här... den här gången...
Skön, helt klart! Bra mogen pop/rock. Som trummis så blir jag lite knas på virvelns ljud när det drar igång.
Men 5+ för rytmerna, cool karibisk feeling med proggbotten.
Två olika virvelljud, mer "analog" i första halvan. Skön beskrivning "cool karibisk feeling med proggbotten". Kunde inte vara bättre! Tack!

Vad bra den blivit nu! Märklig resa, hihi, trycker den låter färdig, nu är körerna mer fason på också -jättesnyggt 
Tack Plinka! Den enkla tågresan kan vara hur märklig som helst, varenda dag är ett äventyr, om vi vill. Och jag vill. Det var häftigt att få respons via mail från yogaläraren (som satt mittemot mig på tåget i somras), efter hon lyssnat på den förra veckan. Tack för inspiration!