Forum > Färdiga produktioner
Zorrow/Bjurte/Plinka/Martin - Falling Leaves
zorrow:
Hallå där. Har äntligen fått tillgång till en uppkoppling värd namnet (på resa i Asien). Dessade versionen låter bra och är behagligare att lyssna till. Har bara Koss porta PRO som lysning vilket gör att jag har svårt att urskilja den skurna basen men vid referenslyssning så tycker jag att den funkar utmärkt! Sologuran är briljant, tack Bjurte! Men varför är låten taggad pop-vals? :wacko: Genren är ju Wood-metal :P. Tack till er alla Bjurte, Plinka o Martin för att ni gjort låten till något speciellt för mig. Att några ackordslingor och lite falsksång från mig i början kan bli så här bra i händerna på en mästare som Bjurte! :wub:
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 01.11.2013, 06:04:00 ---Hallå där. Har äntligen fått tillgång till en uppkoppling värd namnet (på resa i Asien). Dessade versionen låter bra och är behagligare att lyssna till. Har bara Koss porta PRO som lysning vilket gör att jag har svårt att urskilja den skurna basen men vid referenslyssning så tycker jag att den funkar utmärkt! Sologuran är briljant, tack Bjurte! Men varför är låten taggad pop-vals? :wacko: Genren är ju Wood-metal :P. Tack till er alla Bjurte, Plinka o Martin för att ni gjort låten till något speciellt för mig. Att några ackordslingor och lite falsksång från mig i början kan bli så här bra i händerna på en mästare som Bjurte! :wub:
--- Slut citat ---
Ja-ja.. Lite mer än falsksång och ackordslinger har du allt bidragit med.. :D
Strukturen har ju en stor dos Zorrow i sig.. B)
Jobbar lite på en 'slutgilltig bas-arbetad' verre. Basen var ingen lek här, skitbra/lyhört spelat, men väldigt svår EQ:ad.. :blink:
Bullrighet går liksom inte att komma åt med mina verktyg, antingen bullrigt eller så försvann den helt..
Men nu tror jag att jag har nått på G som ska funka änn bättre..
Är inte ett dugg avis på dig. Här har det tamefn.. regnat oavbrutet sedan du stack... :wacko:
PS lägger till din Trä-Metall tagg dåra. ;)
Henric:
Tycker detta låter bra, som sagt! Gitarrsolot tycker jag är fräckt på gränsen disharmoniskt, frågan är om det är kommersiellt gångbart, det sticker ut helt klart!!! Bra!!! :wub:
bjurte:
--- Citat från: Henric skrivet 01.11.2013, 20:45:56 ---Tycker detta låter bra, som sagt! Gitarrsolot tycker jag är fräckt på gränsen disharmoniskt, frågan är om det är kommersiellt gångbart, det sticker ut helt klart!!! Bra!!! :wub:
--- Slut citat ---
Kommersiellt hållbart ?? Skulle inte tro det.. :D
Tur att vi har försörjningen ordnad på annat håll. B)
Tack igen !
Och härmed får jag nog med nyaste uppladdningen anse denna som klar om inte Herr Z. protesterar i högan sky..
Dags att kila vidare. :rolleyes:
bjurte:
Jahupp !
Bakläxa av Herren.. Basen tillbaka till dess ursprung.
Nu lovar jag att inte terra er mer.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida