Forum > Färdiga produktioner

Zorrow/Bjurte/Plinka/Martin - Falling Leaves

<< < (11/11)

Eddi:
Det är den bästa wood-metallåten jag hört på länge B)
Basen är maffigt bra på senaste (kommer inte ihåg den tidigare men det gör inget)

Rattlesnake:
Låter jättebra. vet inte vilken version jag lyssnar på, den senaste antar jag-  :P (Tips: uppdatera trådhuvudet med vilka versioner som lagts upp och när, så är tråden lättare att följa för nytillkomna lyssnare.

Har inga invändningar alls förutom jag håller med tidigare synpunkter om att trummorna har lite för lite dynamik i velocityn - mest bara full spetta. Då bli effekten lustigt nog att de försvinner lite, blir lite tunna. Bas och Plinka-sång låter gudomligt, bra fynd där.

Ja, det låter lite som Opeths senaste vilket om harmonier och sångmelodier, progressiv rock/metal med snegligar åt svenska visor . Trevligt.

bjurte:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 06.11.2013, 23:35:58 ---Låter jättebra. vet inte vilken version jag lyssnar på, den senaste antar jag-  :P (Tips: uppdatera trådhuvudet med vilka versioner som lagts upp och när, så är tråden lättare att följa för nytillkomna lyssnare.

Har inga invändningar alls förutom jag håller med tidigare synpunkter om att trummorna har lite för lite dynamik i velocityn - mest bara full spetta. Då bli effekten lustigt nog att de försvinner lite, blir lite tunna. Bas och Plinka-sång låter gudomligt, bra fynd där.

Ja, det låter lite som Opeths senaste vilket om harmonier och sångmelodier, progressiv rock/metal med snegligar åt svenska visor . Trevligt.

--- Slut citat ---

Finns bara en Version i tråden och det är den 'sista'
Men tack för allt beröm..

Edit. Flåt jag hade fel, men nu är alla 'icke relevanta' submixar rensade..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion