Kontrollrummet

Asti & cpg - Gotta be myself (klar)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Edit 2013-10-19: Eftersom det inte kommit några revolutionerande idéer och med
tanke på att musikdatorn lagt av  :( lägger jag över denna till färdiga.
Edit 2013-10-13: Har lagt in ett instrumentalt stick! Funkar det?
Edit 2013-10-12: Har klippt bort ett par partier för att det ska bli mindre enformigt,
har justerat sångnivåerna, höjt basen samt skippat fade in i början. Hörs basen? Är nivåerna OK?
Har försökt få till ett instrumentalt stick, men det blev inte bra...är inte säker på att det behövs.

cpg sa till mig häromdagen att nu måste jag göra något annat än de förutsägbara, mesiga
country-låtarna som jag lagt upp senaste tiden och istället satsa på mer elgitarrer och lite tuffare sound.
Så nu har vi tillsammans spelat in en låt som är helt befriad från steelguitar och fingerplock!  :)
Är det här något att satsa på i fortsättningen...? Som HMike brukar säga - såga på!  B)

Titel: Gotta be myself
Artist: Asti & cpg
Text: Asti
Musik: cpg
Medverkande: Asti - akustisk gitarr, sång i vers, stämmor i vers
                     cpg - elgitarrer, elbas, sång i refräng, andrastämma och kör i refräng
Arr: cpg
Mix: Asti
Producent: Asti & cpg
År: 2013
Längd: 4:01

« Senast ändrad: 19.10.2013, 11:57:05 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
Kul med något annorlunda - det här bär verkligen ditt signum!  :wacko:  :lol:

Tycker det här absolut är värt att jobba vidare på! :) Det är nog svårt att jobba bort sin särart och det tycker jag inte du ska göra... men tydligen kändes det annorlunda för dig och det är väl det som räknas - att man inte kör fast i beprövade metoder!

Snygg sång och snygga gitarrer! :)
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Snyggt dethär  ^_^
Håller nog med Jocke. Inget tvivel om att detta är Asti. Inget fel med det, tvärtom  :)

Lite jobb kräver nog mixen ännu. Låter lite dov... och sången drunknar stundom i musiken.... och på några ställen lät inte sången/stämmorna helt tajta. Annars kanon.

// Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Ola

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 611
  • guran
    • Visa profil
    • ola j
O hattarna flyger  :wub: det här är bra  grymt !

det ända jag hittar o peta på är lite mer  separation  på lead o kör
mer reverb på kör o mer kompressor på lead

Mvh Ola
https://soundcloud.com/olajegreus


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jocke - Jag menade väl egentligen om det var värt att fortsätta med denna musikstilen,
           men antar att du syftar på just denna låten...?
           Känner att låtarna på sistone blivit lite likartade, så jag försöker hitta nya vägar.
           Även om man har en ny låtidé är det väldigt lätt att ramla in i ett invant arr-tänkande.
           Kul att du gillade sång och gitarrer!
spacetrucker - Nej, jag känns nog igen hur jag än anstränger mig antar jag... :)
                      Ska se över mixen och sångstämmorna!
Ola - Kul att du gillar!
        Ska testa din tanke om mer reverb på kören och mer kompressor på leadsången!

Tack för era kommentarer och tips!
Här är jag ute på djupt vatten med en distad gitarr och ett antal andra elgitarrer i mixen... :o
/Asti t.f. Dist(rikts)mästare  :rolleyes:
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Den blir lite enformig saknar ett stick. Jag hör ingen bas kan bli super med rätt bas. Trummorna är trots bra pet inte tillräckligt bra för låten. Om du orkar lyssna med Perre men sticket först.
Låter det som jag inte gillar låten? Helt fel den här kan blinhur bra som helst! Bra jobbat bägge två :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Den blir lite enformig saknar ett stick. Jag hör ingen bas kan bli super med rätt bas. Trummorna är trots bra pet inte tillräckligt bra för låten. Om du orkar lyssna med Perre men sticket först.
Låter det som jag inte gillar låten? Helt fel den här kan blinhur bra som helst! Bra jobbat bägge två :D
Tanken med låten är att ett par olika gitarrteman ska ligga och mala lite hypnotiskt i bakgrunden,
så här hade jag inte tänkt mig variation i form av ett stick. Det finns bas, men den kanske ska upp i mixen..?
Trummorna är taget från Superior Drummer N.Y... nå´nting, tycker dom låter rätt bra. Men där går säkert att trixa en del!
Gillar att dom är lite oregelbundna. Jag ska hälsa cpg att han gjort ett bra jobb!  :)
Roligt att du trots allt gillar låten! Tack för din feedback!
/Asti t.f.
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Tycker att den har ett skönt gung - gillar gurorna, men basen är på tok för anonym - upp med den!
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
"Be yourself", skulle jag säga...håller med Jocke där, behåll din särart...och det gör du trots att du varierar stilen, bra.  :)
Visst, värt att jobba vidare på, svänger skönt ,schyst sång och körer.
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Riktigt bra det här, trummorna lät ju skitbra tycker jag..
Fn.. va tuff du har blivit nudå!!
Käkat taggtråd till frukost eller är det CPG som tvingat på dig Nitbälten..  :D
Tycker basen ligger hyffsat bra, möjligtvist en aningens mer distinkt och 'knorrig' ..
Kalle Anka /T.f Knorrhane.
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Spännande! Helt ok att gitarrena ligger och mal som en slags loop. Det blir dock lite enahanda över det hela när 2:a versen kommer in, inte mycket förändras där. Känns som om förnyelse behövs där. Du har en synth tror jag som kommer in i refrängen, kanske uttnyttja den mer? Trummorna lirar i princip samma figurer låten igenom. Kanske ta bort dom helt vid nåt tillfälle - eller lira på annat sätt, alltså nåt skapar lite dynamik?
Just nu känns det som om nåt saknas i låten. Inte ett stick kanske snarare nåt annat, nån slags oväntad utflykt? Snacka med cpg!
Att inte basen kommer fram så bra kan ha göra med att allt annat låter lite basrikt sas, kapa lite bas på gitarrerna kanske?
Jag tycker det är bra att du "försöker hitta nya vägar" som du skriver. Jag tycker det har med utveckling att göra och då man måste man våga testa. Det betyder ju inte att ens särart försvinner, snarare stärks den, särskilt om man är så begåvad som du är. Visst, det kan ju bli pannkaka av det. Eller så hittar man nya uttryckssätt som skapar nya oanade musikaliska vägar. Rock on, som man säger!


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Nice!Asti.. Med ett alt stick..som nämns tidigare ..alt slinga räcker som avbräck o sen tunga ackord reffen igen ..Den här skall du jobba med det är den värd absolut!!! ;) Kanske blir det din bästa jag hört  B)




Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Gurano - Håller med om basen - den försvinner nästan i refrängen.
              Ska försöka förtydliga den, men det räcker nog inte att enbart höja volymen,
              utan behöver nog Skära i övriga instruments låga frekvenser, som Tokai var inne på.
Roffe H - Jo, jag gör ju inget jag inte själv tror på, så det låter antagligen Asti (och cpg) rätt mycket ändå...
bjurte - Jag tycker också trummorna låter bra. Det var cpg som övertalade mig! Asti breaking bad.  :D
            Basen ska justeras, men är osäker på hur man får den mer "distinkt och knorrig"...
            Något förslag, förutom att höja volymen? Vill helst slippa spela om den helt och hållet.
Tokai - Jag vill ha gitarrerna malande för att försöka få till en suggestiv känsla.
           Dom ändrar riff efter refrängen, men det kanske inte skapar tillräcklig variation...?
           Det finns inte med någon synth, däremot en väldigt distad gitarr i refrängen plus ett par utpanorerade elgitarrer....
           Det behövs kanske någon form av "utflykt"/variation någonstans i mitten av låten och där kunde trummorna ev tystna,
           för att sedan dra igång igen..? Trummorna spelar förresten annorlunda i refrängen jämfört med versen.
           Jo, jag kände att jag måste pröva något nytt, annars tröttnar jag. Man vill ju helst också lära sig något nytt om det går... B)
Marsall - Det verkar som att majoriteten är ganska enig om att jag behöver lägga in en "slinga"/"utflykt" e.d., så jag får nog försöka
             mig på det!  :)

Tack för snälla ord, tips m.m! Ska försöka omsätta dessa på bästa sätt!  :)
/Asti t.f. tuffing  B)
« Senast ändrad: 09.10.2013, 14:44:27 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Sigmunds

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
    • Ødemark
Ikke noe problem å höre at det fortsatt er Asti  :)

Versene er litt monotone, men det er okej i mine öron. Liker hvordan du bygger opp versene med enkle midler..
Rundt 160 burde det kanskje skje noe "nytt".

Absolutt en låt å jobbe ferdig!

/Sigmund


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ikke noe problem å höre at det fortsatt er Asti  :)

Versene er litt monotone, men det er okej i mine öron. Liker hvordan du bygger opp versene med enkle midler..
Rundt 160 burde det kanskje skje noe "nytt".

Absolutt en låt å jobbe ferdig!

/Sigmund
Ja, det är medvetet monotont, men är tänkt att upplevas suggestivt!  :rolleyes:
Roligt att du gillar uppbyggnaden av låten.
Ska kolla vad som skulle kunna göras vid 160!
Tack för feedback!
/Asti t.f. Mono-tonsättare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ändringar 2013-10-12: Har klippt bort ett par partier för att det ska bli mindre enformigt,
har justerat sångnivåerna, höjt basen samt skippat fade in i början. Hörs basen? Är nivåerna OK?
Har försökt få till ett instrumentalt stick, men det blev inte bra...är inte säker på att det behövs.
/Asti t.f. Sticksågare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Henric

Detta är riktigt bra, ska bli spännande att följa! Tror det blir grymt bra, gärna ett fett solo av något slag... ;) ;)
Ljud är något som uppstår i samma stund som det skapas!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Detta är riktigt bra, ska bli spännande att följa! Tror det blir grymt bra, gärna ett fett solo av något slag... ;) ;)
Roligt att du tycker det är bra! Har försökt vidareutveckla, men det känns lite låst för tillfället.
Ska se om jag möjligen kan komma på ett passande stick eller instrumentalparti ändå....
Tack för feedback!
/Asti t.f. Låssmed
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Har lagt in ett instrumentalt stick! Funkar det?
/Asti t.f. Instrumentstickare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Jodå Ang stick men jag skulle lagt det efter andra refrängen istället o sen gotta be....körerna o sen tuffrefräng.. lgen  B)



Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Jodå Ang stick men jag skulle lagt det efter andra refrängen istället o sen gotta be....körerna o sen tuffrefräng.. lgen  B)


Jag testade först att lägga sticket så som du föreslår efter andra refrängen före "Gotta be..."-körerna,
men det blev inget vidare. Så jag la det efter första refrängen i stället och jag tycker själv att det
funkar bättre där, även om det kanske är i ett lite tidigt skede i låten.
Tack för återkommande feedback!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
Skön låt. Du sjunger bra. Mycket bra gitarrspel.
Jag sitter och undrar hur det skulle låta om du tog i. Lite rockigare Asti :)

/Josef  t.f. ÖverRock
:)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Skön låt. Du sjunger bra. Mycket bra gitarrspel.
Jag sitter och undrar hur det skulle låta om du tog i. Lite rockigare Asti :)

/Josef  t.f. ÖverRock
:)

Roligt att du gillar låten och speciellt mitt gitarrspel!  :)
Tyvärr kan jag inte ta i mycket mer än så här, rösten håller inte för det...
Tack för dina tankar!
/Asti t.f. Tankesmed
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Funkar kanon, bra låt det här som växer..
Haren /T.f. Odlingsexpert
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Funkar kanon, bra låt det här som växer..
Haren /T.f. Odlingsexpert
Skönt att höra!
Jag har använt både blå korn och stroller kombi!
Tack för bra feedback!
/Asti t.f. Gödselspridare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Nä men stick o brinn... Vad bra det blev! Nästan som något klassiskt från avantgardistiska70-talet. Gillar den där glidspelningen på de höga strängarna den ger låten karaktär. Väldigt bta sångarr med terstänket där tillsammans med körer bara Asti görer :D
Ska inte tjata om trummor även om.... Men nä de duger som de är o då skulle du väl få göra om slutet - utfejdningen känns rätt bra på den här.
Fem fotbollar i luften
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Ytterligare en missad pärla. Låter ju Yes juh! (Snacka om att vara insnöad.) Där som andrastämman kommer. Finns en skön jagande intensitet som gör att jag vill skruva upp volymen. Snyggt arrad. Bra sång som alltid. Inget att klaga på. Snygg utfadning. Saknade möjligen en återkomst av det snygga grundtemat och kanske kunde tempot höjas?
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Nä men stick o brinn... Vad bra det blev! Nästan som något klassiskt från avantgardistiska70-talet. Gillar den där glidspelningen på de höga strängarna den ger låten karaktär. Väldigt bta sångarr med terstänket där tillsammans med körer bara Asti görer :D
Ska inte tjata om trummor även om.... Men nä de duger som de är o då skulle du väl få göra om slutet - utfejdningen känns rätt bra på den här.
Fem fotbollar i luften
Avantgardistisk är första gången jag blivit beskylld för!  :)
Har nog inte tänkt så mycket på ters heller utan det blev nog bara så!
Vet inte om du med "glidspelning" menar spelet i slutet av refrängerna, som är dubblerat och utpannat åt varsitt håll..?
Ja, trummorna erbjöd sig perrowitch mycket förtjänstfullt att hjälpa mig med,
men jag tycker låten funkar så här och gör nog inte mycket mer med den....
Hur som helst - stort tack Per för att du erbjöd dig!
Tack för dina tankar!
/Asti t.f. Terstänkare  :rolleyes:
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ytterligare en missad pärla. Låter ju Yes juh! (Snacka om att vara insnöad.) Där som andrastämman kommer. Finns en skön jagande intensitet som gör att jag vill skruva upp volymen. Snyggt arrad. Bra sång som alltid. Inget att klaga på. Snygg utfadning. Saknade möjligen en återkomst av det snygga grundtemat och kanske kunde tempot höjas?
Är tyvärr inte så insatt i Yes' musik! Roligt att du gillar arr och sång.
Försökte variera gitarrerna, men kanske skulle jag låtit gitarrtemat
från inledningen återkomma...? Tempot prövade jag mig fram till
och tyckte det funkade bra, så det vill jag nog inte ändra.
Tack för dina tankar!
/Asti t.f. Tempoprövare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Hej igen!
När jag nu hör låten igen kan jag inte låta bli att namedroppa lite: The Byrds i den psykedeliska perioden, Beatles, partiet i medleyt strax före Happiness is a warm gun.
Nog sagt. Jo, det har blivit bättre. Stoppet vid 90 behövdes. Däremot är jag tveksam till att solot kommer in vid 105. Kanske byta plats med sången? Så att sången kommer in före solot? Ett gitsolo brukar oftast komma in när man lite tröttnar på att höra sången. Man vill ha lite omväxling. Vid 105 vill jag höra mer sång ett tag till. Små funderingar.
Jag tycker gitsolot är läckert, kanske lite snällt.  Tyckte först att det blev lite rörigt med dom andra git.figurerna men du lyckas tajma instrumenten väl. Rock on!


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Hej igen!
När jag nu hör låten igen kan jag inte låta bli att namedroppa lite: The Byrds i den psykedeliska perioden, Beatles, partiet i medleyt strax före Happiness is a warm gun.
Nog sagt. Jo, det har blivit bättre. Stoppet vid 90 behövdes. Däremot är jag tveksam till att solot kommer in vid 105. Kanske byta plats med sången? Så att sången kommer in före solot? Ett gitsolo brukar oftast komma in när man lite tröttnar på att höra sången. Man vill ha lite omväxling. Vid 105 vill jag höra mer sång ett tag till. Små funderingar.
Jag tycker gitsolot är läckert, kanske lite snällt.  Tyckte först att det blev lite rörigt med dom andra git.figurerna men du lyckas tajma instrumenten väl. Rock on!
Byrds och Beatles från de perioder du nämner blev jag mycket influerad av! Det är helt riktigt!
Jag testade först att lägga instrumentaldelen med solot efter andra refrängen, men det funkade inte
bra precis före outrot. Så jag la det efter första refrängen i stället och det kanske är lite för tidigt..?
Jo, gitarrsolot är väl lite för snällt, borde kanske bett om hjälp med det.... :rolleyes:
Skönt att det i alla fall blivit lite bättre!  :)
Tack för återkommande kommentar!
/Asti t.f. Tidigläggare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Ser ut som jag inte kommenterat trots att jag lyssnat flera gånger. Tycker mixen är bra!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Så snyggt Asti, vilka "Beatles-körer" tokgillar den här stilen. Låten bir bara bättre och bättre.  :D
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ser ut som jag inte kommenterat trots att jag lyssnat flera gånger. Tycker mixen är bra!
Skönt att mixen låter bra!
Tack för dina tankar!
/Asti t.f. Tankeläsare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Så snyggt Asti, vilka "Beatles-körer" tokgillar den här stilen. Låten bir bara bättre och bättre.  :D
/Roffe H
Väldigt kul att du gillar låten och tycker den växer!
Tack för din kommentar!
/Asti t.f. Vuxen
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten