Forum > Färdiga produktioner

Asti & cpg - Gotta be myself (klar)

<< < (2/9) > >>

Eddi:
Den blir lite enformig saknar ett stick. Jag hör ingen bas kan bli super med rätt bas. Trummorna är trots bra pet inte tillräckligt bra för låten. Om du orkar lyssna med Perre men sticket först.
Låter det som jag inte gillar låten? Helt fel den här kan blinhur bra som helst! Bra jobbat bägge två :D

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.10.2013, 20:07:30 ---Den blir lite enformig saknar ett stick. Jag hör ingen bas kan bli super med rätt bas. Trummorna är trots bra pet inte tillräckligt bra för låten. Om du orkar lyssna med Perre men sticket först.
Låter det som jag inte gillar låten? Helt fel den här kan blinhur bra som helst! Bra jobbat bägge två :D

--- Slut citat ---
Tanken med låten är att ett par olika gitarrteman ska ligga och mala lite hypnotiskt i bakgrunden,
så här hade jag inte tänkt mig variation i form av ett stick. Det finns bas, men den kanske ska upp i mixen..?
Trummorna är taget från Superior Drummer N.Y... nå´nting, tycker dom låter rätt bra. Men där går säkert att trixa en del!
Gillar att dom är lite oregelbundna. Jag ska hälsa cpg att han gjort ett bra jobb!  :)
Roligt att du trots allt gillar låten! Tack för din feedback!
/Asti t.f.

Gurano:
Tycker att den har ett skönt gung - gillar gurorna, men basen är på tok för anonym - upp med den!
/G

Roffe H:
"Be yourself", skulle jag säga...håller med Jocke där, behåll din särart...och det gör du trots att du varierar stilen, bra.  :)
Visst, värt att jobba vidare på, svänger skönt ,schyst sång och körer.
/Roffe H

bjurte:
Riktigt bra det här, trummorna lät ju skitbra tycker jag..
Fn.. va tuff du har blivit nudå!!
Käkat taggtråd till frukost eller är det CPG som tvingat på dig Nitbälten..  :D
Tycker basen ligger hyffsat bra, möjligtvist en aningens mer distinkt och 'knorrig' ..
Kalle Anka /T.f Knorrhane.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion