Gurano - Håller med om basen - den försvinner nästan i refrängen.
Ska försöka förtydliga den, men det räcker nog inte att enbart höja volymen,
utan behöver nog Skära i övriga instruments låga frekvenser, som Tokai var inne på.
Roffe H - Jo, jag gör ju inget jag inte själv tror på, så det låter antagligen Asti (och cpg) rätt mycket ändå...
bjurte - Jag tycker också trummorna låter bra. Det var cpg som övertalade mig! Asti breaking bad.

Basen ska justeras, men är osäker på hur man får den mer "distinkt och knorrig"...
Något förslag, förutom att höja volymen? Vill helst slippa spela om den helt och hållet.
Tokai - Jag vill ha gitarrerna malande för att försöka få till en suggestiv känsla.
Dom ändrar riff efter refrängen, men det kanske inte skapar tillräcklig variation...?
Det finns inte med någon synth, däremot en väldigt distad gitarr i refrängen plus ett par utpanorerade elgitarrer....
Det behövs kanske någon form av "utflykt"/variation någonstans i mitten av låten och där kunde trummorna ev tystna,
för att sedan dra igång igen..? Trummorna spelar förresten annorlunda i refrängen jämfört med versen.
Jo, jag kände att jag måste pröva något nytt, annars tröttnar jag. Man vill ju helst också lära sig något nytt om det går...

Marsall - Det verkar som att majoriteten är ganska enig om att jag behöver lägga in en "slinga"/"utflykt" e.d., så jag får nog försöka
mig på det!

Tack för snälla ord, tips m.m! Ska försöka omsätta dessa på bästa sätt!

/Asti t.f. tuffing