Forum > Demolåtar
Gurano - On the seventh day
Gurano:
En lite idé om att 7e dagen blev en vilodag - hur jag nu fick utkastet till det :wacko: :lol: ....
Tankar kring allt???
Någon som vågar sig på sångande? PMa i så fall!
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Oktober_1_2013_120BPM.mp3[/mp3]
Jocke:
Man hör verkligen att det är Gurano i farten - du har din särprägel! :) Vet inte riktigt om du tog vilodagen på allvar eller om du haft det behagligt de andra 6 dagarna och behövde ladda ur? :rolleyes: :lol: En kul dag i studion verkar det ha blivit iaf... ;) Gott riff men lite tjatigt utan lead...^^
Dividend:
Ja, det här var skönt.
Vid 70+ kom det in nåt som inte funkar med en lead. Spela på en synth eller på basen :) Hoppas du hittar en sångare! Annars kan jag rappa :D Jag skickar 5min rap som wav i en rar! NUUUUUUUUU!
(skämt ;)
Eddi:
Imponerande krasch du fått till i början o slutet man hör tågbromsen. Låten jo den snurrar på bra - lite sång skulle lyfta - solopartiet är lagom elakt. Snyggt
Gurano:
--- Citat från: Jocke skrivet 07.10.2013, 13:30:06 ---Man hör verkligen att det är Gurano i farten - du har din särprägel! :) Vet inte riktigt om du tog vilodagen på allvar eller om du haft det behagligt de andra 6 dagarna och behövde ladda ur? :rolleyes: :lol: En kul dag i studion verkar det ha blivit iaf... ;) Gott riff men lite tjatigt utan lead...^^
--- Slut citat ---
Jo en lead behövs - håller med! Det är nog så att de andra sex dagarna var ganska lugna :)
--- Citat från: Dividend skrivet 07.10.2013, 13:38:21 ---Ja, det här var skönt.
Vid 70+ kom det in nåt som inte funkar med en lead. Spela på en synth eller på basen :) Hoppas du hittar en sångare! Annars kan jag rappa :D Jag skickar 5min rap som wav i en rar! NUUUUUUUUU!
(skämt ;)
--- Slut citat ---
Tackar - jo jag hoppas hitta sångare/sångerska - för låten kräver det för att överleva!
--- Citat från: Eddi skrivet 07.10.2013, 20:24:58 ---Imponerande krasch du fått till i början o slutet man hör tågbromsen. Låten jo den snurrar på bra - lite sång skulle lyfta - solopartiet är lagom elakt. Snyggt
--- Slut citat ---
Tackar - jo som jag skrev ovan så behöver låten en sång. Jag har medvetet hållit den ganska fri från lull lull men ändå med ett bra driv, så i mitt öra finns mycket utrymme för frisång :)
Vi får se om någon sångare/sångerska nappar helt enkelt ... annars hamnar den på kyrkogården för ideer som aldrig gick längre.
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida