Forum > Demolåtar
Gurano - On the seventh day
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.10.2013, 09:47:24 ---Riktigt snyggt och ösigt Gurano-verk :D
Hör i mitt inre öra en ylande Marre(om hon hade varit frisk) i full power...(gjorde hon det så skulle jag kunnat lägga en ljus stämma långt där bakom henne, om jag hade tid)
--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar. Vi får se om någon sjunger framöver
--- Citat från: tigersoul skrivet 10.10.2013, 10:28:42 ---Jo så är det alla har sin, även om din nog är tydligare (positivt) än de flesta här.
Tråkigt ingen har anmält sig, förmodar det inte finns någon text heller utan det är text+sång som gäller?
--- Slut citat ---
Jo så är det. Jag brukar tycka att det blir bäst om sångaren sjunger sin egen text. Det brukar bli mer känsla då
/G
tigersoul:
Det har du helt rätt i förvisso ang text, synd jag har lite väl mkt på gång samtidigt just nu. Studion är ett inferno håller på att installera nytt digitalpiano bland annat. (Roland FP-80 för den nyfikne)
zorrow:
Får väl bumpa den här fina grunden så att någon sångare hoppar på! Fast det är kanske redan på G? Fin mix och härligt Guranistiskt!
MaxB:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.10.2013, 20:28:30 ---Får väl bumpa den här fina grunden så att någon sångare hoppar på! Fast det är kanske redan på G? Fin mix och härligt Guranistiskt!
--- Slut citat ---
Du har lyckats få till ett riktigt Guraniskt sound.
Gurano:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.10.2013, 20:28:30 ---Får väl bumpa den här fina grunden så att någon sångare hoppar på! Fast det är kanske redan på G? Fin mix och härligt Guranistiskt!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar :)
Nej tyvärr har jag ingen på sång på denna :(
--- Citat från: MaxB skrivet 14.10.2013, 21:00:25 ---Du har lyckats få till ett riktigt Guraniskt sound.
--- Slut citat ---
Tackar :)
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida