Forum > Demolåtar

Hogge... Plötsligt så inser jag...

<< < (3/3)

hogge:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.10.2013, 11:29:09 ---Vilken röst, verkligen bra.   :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Eller hur.. Visst har hon en underbar ton.. Sen får vi jobba lite med "tempo-känslan".. Nu får jag stå framför henne & dirigera.. Men den som vågar vinner,.. Vi jobbar på. TACK!!

--- Citat från: Asti skrivet 20.10.2013, 11:41:17 ---Ja, du har det bra du med kvinnlig skönsång på så nära håll!
Det öppnar ju för alla möjliga musikproduktioner!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Just nu består ansträngningen i att få henne att våga.. Men jag tror att t.o.m. hon känner att vi är på rätt väg här.. Tack Asti...

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 22.10.2013, 03:46:28 ---Där har du nåt verkligt fint tillsammans med dottern! Min dotter sjunger oxå superbra, men med lurar på huvet o inspelningsgrejer runtikring låser det sig, hon vill inte... Annars sätter hon vilka stämmor som helst i tex Luciakörer...

--- Slut citat ---

Då har vi samma problem.. Jag tycker att Natasha sjunger skitbra när hon sitter på sitt rum, i ensamhet. Men så fort jag plockar fram micken så blir det tvärnit.. Men nu har vi en början... Nu Jäklar..
Tack för lyssning & kommentar..

Holgers Tröst:
Fantastiskt! En stjärna i vardande. 10 poäng.  :wub: :wub: :wub:

Markus Broberg:
Wow!

Lite Maria Mena i rösten :)

Spela in mer!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion