Forum > Demolåtar
Hogge... Plötsligt så inser jag...
Jocke:
Flickebarnet har ju att brås på och (kanske) leva upp till? ;) Det är kanske en lite ovan situation för henne - det låter så. Men, det är bara att sjunga av hjärtans lust så kommer självförtroendet som ett brev på posten. :)
Hoggez balladorkester - lite oväntat! :lol:
hogge:
Oj tack alla... Jag hade helt glömt bort att jag lagt ut denna på KR... Jag tror att pappan till sångesrskan var lite påverkad av alkoholhaltiga drycker när detta begavs sig...
Förlåt också för att jag inte svarar Er individuellt, men jag ska försöka igen när mitt Internet inte hänger sig var femte minut (i bästa fall).. Men Ni har rätt.. Hon är livrädd för micken.. Hon har börjat tycka att det är roligt, men när hon väl står där, så svajar självförtroendet rejält.. Dessutom så har hon ju tillika en krävande farsa, som tjatar om takthållning och allt annat... Men vi övar vidare..
Tack - VERKLIGEN - för alla tips.. Jag skickar dom vidare till min vackra dotter..
Roffe H:
Vilken röst, verkligen bra. :D
/Roffe H
Asti:
Ja, du har det bra du med kvinnlig skönsång på så nära håll!
Det öppnar ju för alla möjliga musikproduktioner! :)
/Asti
Håkan Nilsson:
Där har du nåt verkligt fint tillsammans med dottern! Min dotter sjunger oxå superbra, men med lurar på huvet o inspelningsgrejer runtikring låser det sig, hon vill inte... Annars sätter hon vilka stämmor som helst i tex Luciakörer...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida