Visst hörs det att du har en diamant där

Vackrare än Lisa Nilsson ser hon ut att vara också, även om bilden är lite suddig.
Dock behöver diamanten slipas
Hon har samma problem som jag, hon låter rädd. Ibland blåser dirigenten av orkestern och utbrister "Josef - du låter rädd! Det behöver du inte vara, du spelar bra och du kan det här stycket, så blås ända från tårna nu."
(Dirigenten har rätt, ibland är jag väldigt rädd för att spela fel, tex när det står Soli och FF i mina notpapper. Jag har inte varit medveten om hur tydligt det hörs)
Natasha låter rädd för det mesta, när hon slappnar av och är bekväm i några sekunder så glittrar det till och glimrar som alla kung Salomos skatter.
Mer träning, ett helt batteri med covers om och om igen.
Alltid med den röda inspelningslampan tänd, slå på en filmkamera också så hon vänjer sig vid alla de jobbiga momenten på en gång.
Orden blir lite sluddriga ibland också, även det är enbart brist på träning. Det hörs eftersom hon ibland glimmrar till så fantastiskt
Kanske _inte_ spela in i badrummet, hade inte du en liten hemmastudio?
Dags att skaffa en friggebod annars :-) Skippa AjfånFem, den verkar så fånig, 15m2 friggebodsstudio akustikbehandlad med gitarrer hängande längst väggarna och alla kablar färdigdragna is tha shit

Sjunga i garderoben - det funkar ju inte fattar du väl

Om Natasha bor hos dig varannan vecka så behöver du dels inte betala nått underhåll - eftersom du då tar halva kostnaden.
Dels så får ni mer studiotid tillsammans
Och jag skulle verkligen vilja höra resultatet av att ni två får mer studiotid tillsammans, det kan bli stordåd!
/Josef