Med alla vägarna ordentligt jämna o asfalterade så blir den här en riktig fin racerbana.. Pop on".. 
Se där.. Den här hade jag glömt av

Tack för lyssning & tyck Marsall.. Jag får mecka med denna lite ikväll kanske.. Just nu är jag osäker, men kanske går den att få ordning på?
Ja man hör något ord här och där,en svensking till ??
Satte du inte den sista iom. förra låten ??
Svårt att uppfatta melodin här, Upp med sången och ner med Biran.. 
Sedan kan du få ett omdömme.. 
Jag vet inte?? Jag vet inte vad jag vill göra?? Men jag känner mig mer tillfreds med svenskan.. Just nu i alla fall.. Men samtidigt så följer ju det med "pop-spåret"..
Jag försöker få till nåt mera rockigt, men det vill sig inte.. Jag har kanske fastnat i pop-träsket?

Jag ska, som sagt, se om jag kan få till den.. Men den kan också - som det känns just nu (men jag får lyssna lite till) - gå på sophögen?
Tack Bjurte!
Som sagts upp med sången betydligt. Det svaga jag hör gillar jag. Och sen är det lite kaos vad gäller kompet, men det fixar du.
Ska försöka Tokai. Tack snälla för lyssning!
Lite jobb till med denna och en hörbar sång så blir den kanonbra 
Sug i dig tipsen du redan fått 
Tack snälla.. Jag ska försöka.. Får återkomma med en uppdatering i natt kanske

Ja, du behöver trycka upp kvantiseringen till samma % som promillehalten * 2, två starköl och en (halv flaska) whisky = 40%

Josef
Haha, där fick du till det
"Det är inte roligt om inte alla skrattar" sa alltid min fröken. Och jag fattar ingenting... Men när Ni satt på kammaren och läste musikteori så raggade jag tjejer.. Kan vara därför

Kan bara hålla med övriga. Upp med sången och strukturera upp kompet
så blir det här bra! Ett stick kanske kunde följa på detta...
/Asti t.f. Stickprovskontrollant
Tack Asti.. Uppskattat!
Låter som detta kan bli en bra rockdänga om du gör som de flesta tycker, och höjer sången. 
/Roffe H
Tack också till Dig Roffe för att Du tog Dig tid att lyssna och kommentera..