Forum > Demolåtar

Hogge - En RIKTIG slaskis såhär på nattkröken..

<< < (2/4) > >>

Harmonica mike:
Hogge,du glömde att dra upp regeln för sången

Och kliv ut ur garderoben,fan det där lät konstigt,sjung i studion istället  :)

Nåväl,det här kan nog bli nåt.

JOBBA!

Mike

hogge:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.09.2013, 11:07:44 ---Hogge,du glömde att dra upp regeln för sången

Och kliv ut ur garderoben,fan det där lät konstigt,sjung i studion istället  :)

Nåväl,det här kan nog bli nåt.

JOBBA!

Mike

--- Slut citat ---

HAHAHA...
I mitt hus så sover dom flesta när klockan börjar närma sig 02:00, därav den annorlunda sånguppsättningen  :lol:
Hade ju dessutom nattgäster.. Men så snart dom lämnat tomtgränsen så ska jag prova igen.. Denna sången är mer en minnesnotering..

Tack för lyssning & kommentar..

Jocke:
Sitter du i garderoben och sjunger "Jag vill inte va här!"???  :rolleyes:  :lol:

Det här är ännu en i raden av Hoggez melodiösa poplåtar med rocktryck! :) Vill du prova något nytt? Byt string-paden mot piano och bjud in grabbarna ovan att dra riffet på munspel och sax! :)

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 20.09.2013, 14:03:53 ---Sitter du i garderoben och sjunger "Jag vill inte va här!"???  :rolleyes:  :lol:

Det här är ännu en i raden av Hoggez melodiösa poplåtar med rocktryck! :) Vill du prova något nytt? Byt string-paden mot piano och bjud in grabbarna ovan att dra riffet på munspel och sax! :)

--- Slut citat ---

HAHAHA.. Det var skrubben som gav inspirationen till "hittepåtexten"  :lol:
Jag lyssnar på Dina råd Jocke.. Syntharna ska väck och nåt annat ska till.. Och jag ÄLSKAR ju saxofon, så kan/vill nån "tuta lite i luren" till mig så tar jag tacksamt emot sådan hjälp.. Vem spelar sax?

Tack för vänliga ord Jocke..

Jocke:

--- Citat från: hogge skrivet 20.09.2013, 17:14:33 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 20.09.2013, 14:03:53 ---Sitter du i garderoben och sjunger "Jag vill inte va här!"???  :rolleyes:  :lol:

--- Slut citat ---

HAHAHA.. Det var skrubben som gav inspirationen till "hittepåtexten"  :lol:
Jag lyssnar på Dina råd Jocke.. Syntharna ska väck och nåt annat ska till.. Och jag ÄLSKAR ju saxofon, så kan/vill nån "tuta lite i luren" till mig så tar jag tacksamt emot sådan hjälp.. Vem spelar sax?

Tack för vänliga ord Jocke..

--- Slut citat ---

Josef "Altsax" och RoffeH" tutar i luren och kanske också vill komma ut ur garderoben? ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion