Forum > Demolåtar
Roffe & Jocke - Little star.
Roffe H:
Tycker också det var kul att det kom på slutet, lite roligt med en "gissningslek", det var ju lite av tanken med det hela...vi hade jättekul. Musik ska byggas utav av glädje var det nån Lindfors som sjöng... :lol:
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 28.09.2013, 15:19:13 ---Tycker också det var kul att det kom på slutet, lite roligt med en "gissningslek", det var ju lite av tanken med det hela...vi hade jättekul. Musik ska byggas utav av glädje var det nån Lindfors som sjöng... :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Visst var det! :) Vi kanske skulle börja fundera över vad vi ska massakrera härnäst... ;)
Plinka:
--- Citat från: Jocke skrivet 30.09.2013, 01:15:09 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 28.09.2013, 15:19:13 ---Tycker också det var kul att det kom på slutet, lite roligt med en "gissningslek", det var ju lite av tanken med det hela...vi hade jättekul. Musik ska byggas utav av glädje var det nån Lindfors som sjöng... :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Visst var det! :) Vi kanske skulle börja fundera över vad vi ska massakrera härnäst... ;)
--- Slut citat ---
Men det roliga är att det blir aldrig klart :lol: Vänta bara tills jag har lagt vantarna på den, då vet vi inte längre vad som går att känna igen, och sen bollar jag kanske över den till nästa! Så, KR, ni kommer inte att bli av med den, än på väldigt länge! :P
Vi har satt en preliminärdeadline år 2017, men därefter ska vi se om medlemmarnas barn och barnbarn vill ta över...... :ph34r:
Jocke:
--- Citat från: Plinka skrivet 30.09.2013, 09:40:35 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 30.09.2013, 01:15:09 ---
/Roffe H
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Men det roliga är att det blir aldrig klart :lol: Vänta bara tills jag har lagt vantarna på den, då vet vi inte längre vad som går att känna igen, och sen bollar jag kanske över den till nästa! Så, KR, ni kommer inte att bli av med den, än på väldigt länge! :P
Vi har satt en preliminärdeadline år 2017, men därefter ska vi se om medlemmarnas barn och barnbarn vill ta över...... :ph34r:
--- Slut citat ---
Klart att inget blir klart... ;) Måste nog jobba med mina målbilder för det finns alltid detaljer jag tycker jag borde... osv.^^ Rymden har nog fascinerat människor i alla tider även om vi säkert har ett mer vetenskapligt förhållningssätt idag än någonsin. Kan kännas tryggt att veta men lite trist är det... Kan förställa mig människors förundran över stjärnorna i urtiden när inget annat mer än månen lyste upp deras natt. Att man så småningom lärde sig att navigera, lärde sig geometri och annat av himlakropparna! :) Har med stor entusiasm besökt byggnader som tex Newgrange och Pyramiderna som har tydliga kopplingar till himlafenomen. :) Så det finns säkert många ingångar för de som vill ha en egen stjärna! ;-)
Fast egentligen finns de kanske inte - det kan vara en gammal maläten sammetsgardin från 1700-talet som släpper in ljus genom hålen! :rolleyes: :P
"Väntar bara..." ;)
Asti:
Infallsrik, avslappnad version! Avkopplande lyssning.
Måste erkänna att jag inte hade känt igen låten förrän mot slutet om jag inte läst trådhuvudet.
Tror också att man uppskattat utsvävningarna ännu mer om inledningen hade följt originalmelodin mer...
Fint samarbete!
/Asti af Kopplare
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida