Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Hit me hard
ynot:
Ritigt bra text o sång intressant låt
Gillade första versen bäst mycket djävla fan underbart fint våldsamt uttryck resten håller fint
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 15.09.2013, 02:02:44 ---Bra låt och häftig sång!! Dock som alla andra varit inne på för hög/vass och för hård komprimerad..
Blev lite paff när den tuffa engelsk-språkiga tjejen helt plötsligt blev en 'svensk super-kvinna'.. :D
--- Slut citat ---
Tackar
Ska fixa sången :)
--- Citat från: MaxB skrivet 15.09.2013, 10:17:55 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 15.09.2013, 02:02:44 ---Bra låt och häftig sång!! Dock som alla andra varit inne på för hög/vass och för hård komprimerad..
Blev lite paff när den tuffa engelsk-språkiga tjejen helt plötsligt blev en 'svensk super-kvinna'.. :D
--- Slut citat ---
Den lilla detaljen är bara så galet skön! :wub:
--- Slut citat ---
:)
--- Citat från: ynot skrivet 15.09.2013, 19:03:29 ---Ritigt bra text o sång intressant låt
Gillade första versen bäst mycket djävla fan underbart fint våldsamt uttryck resten håller fint
--- Slut citat ---
Vi tackar :)
/Gurano
Plinka:
--- Citat från: Eddi skrivet 14.09.2013, 18:18:58 ---Ja sången ligger "utanpå" lite mer reverb och volymsänkning kanske - häftigt med den svenska texten i slutet :lol:
--- Slut citat ---
Japp, jag tyckte det med ;)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.09.2013, 18:34:12 ---Oj, vilka energier som släppts loss på denna..intensivt, suggestivt...och bra text och jag gillar slutklämmen..don´t fuck with me lixom :lol: ;)
Gurano, så bra låt där ditt gitarrspel får utlopp till den här starka och underbara sången av Plinka..tungt helt enkelt :D
Ni kompletterar varann på ett bra sätt.
Lite vass topp på sången bara, annars kanon!
/Marre
--- Slut citat ---
Tack för det! :D ja Guranos härliga guror inspirerar till mycket! :D
--- Slut citat ---
Tack för det :D Ja, jag vägde ett par gånger mellan engelska och svenska på slutet, men när jag hörde mig själv säga så på svenska så blev jag så full i skratt att all ilska rann av mig, blev ju liksom lite komisk just så :D Dessutom är det ganska vanligt att man blir svenskspråkig efter en sådan misshandel... :blink:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.09.2013, 10:17:55 ---
--- Slut citat ---
Den lilla detaljen är bara så galet skön! :wub:
--- Slut citat ---
Yes, tack för det ;)
--- Citat från: ynot skrivet 15.09.2013, 19:03:29 ---Ritigt bra text o sång intressant låt
--- Slut citat ---
Tack för det, våldsamt är härligt ibland! :D
Gurano:
Nu har jag efter lite önskemål från er mixat lite annorlunda. Jag har bl.a. sänkt sången lite, tagit bort lite diskant/vasshet och lagt på liiite mer reverb på sången.
Bättre?
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/HitMeHard.mp3[/mp3]
Plinka:
Yes, jag är nöjd så :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida