Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Hit me hard
Marruschkka:
Oj, vilka energier som släppts loss på denna..intensivt, suggestivt...och bra text och jag gillar slutklämmen..don´t fuck with me lixom :lol: ;)
Gurano, så bra låt där ditt gitarrspel får utlopp till den här starka och underbara sången av Plinka..tungt helt enkelt :D
Ni kompletterar varann på ett bra sätt.
Lite vass topp på sången bara, annars kanon!
/Marre
MaxB:
Tror att jag stämmer in i kören med lite hög sång. Är det nån kompressor, ofördelaktigt hårt skruvad som agerar nånstans. Känns som det pumpar lite om sången och kanske om instrumenten också.
Gurano:
--- Citat från: Henric skrivet 14.09.2013, 08:46:46 ---Coolt! Tycker dock att sången ligger lite "ovanpå" allt det andra, vill ha den mer i mixen! Lyssnar igen och sången är alldeles för stark i mina öron!
--- Slut citat ---
Jo så e de - den ska mixas lite till
--- Citat från: Plinka skrivet 14.09.2013, 17:09:39 ---Jag har lyssnat ett par gånger, och tycker också fortfarande att sången på verserna ska ner och ev göras lite mindre vass :)
--- Slut citat ---
jepp. ska fixas när jag är tillbaka hemma. Är nu i stugan utan möjlighet att musicera å mixa.
--- Citat från: Eddi skrivet 14.09.2013, 18:18:58 ---Ja sången ligger "utanpå" lite mer reverb och volymsänkning kanske - häftigt med den svenska texten i slutet :lol:
--- Slut citat ---
Jepp ska fixas :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.09.2013, 18:34:12 ---Oj, vilka energier som släppts loss på denna..intensivt, suggestivt...och bra text och jag gillar slutklämmen..don´t fuck with me lixom :lol: ;)
Gurano, så bra låt där ditt gitarrspel får utlopp till den här starka och underbara sången av Plinka..tungt helt enkelt :D
Ni kompletterar varann på ett bra sätt.
Lite vass topp på sången bara, annars kanon!
/Marre
--- Slut citat ---
Man tackar :wub:
Ska fixa till enligt dina synpunkter snart :)
--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2013, 19:08:47 ---Tror att jag stämmer in i kören med lite hög sång. Är det nån kompressor, ofördelaktigt hårt skruvad som agerar nånstans. Känns som det pumpar liet om sången och kanske om instrumenten också.
--- Slut citat ---
ska fixa sången och näe ingen särskild kompressor som ligger och stör tycker jag :)
Tack för era tankar
Gurano
bjurte:
Bra låt och häftig sång!! Dock som alla andra varit inne på för hög/vass och för hård komprimerad..
Blev lite paff när den tuffa engelsk-språkiga tjejen helt plötsligt blev en 'svensk super-kvinna'.. :D
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 15.09.2013, 02:02:44 ---Bra låt och häftig sång!! Dock som alla andra varit inne på för hög/vass och för hård komprimerad..
Blev lite paff när den tuffa engelsk-språkiga tjejen helt plötsligt blev en 'svensk super-kvinna'.. :D
--- Slut citat ---
Den lilla detaljen är bara så galet skön! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida