Forum > Färdiga produktioner

Mitt fel blues, Lars Wahlström, Henric Svensson

<< < (4/5) > >>

tigersoul:
Nr 49 av 50 *skrattar* it's all in the details.

Till låten... väldigt bra hopkokat, finns inte mkt att klaga på här. Ska jag ha något konstruktivt att komma med känns det som att vokalisten skulle kunna skråla på lite mer här o var, lite mer feeeeeeling, lite RIV, vill känna lite smärta! :P

Annars samtliga tummar upp, mixen är prickfri finns inget att tillägga i övrigt!

Tillägg: möjligen kunde de härliga solo instrumenten vara lite mer framträdande här o var mellan sången utan att för den sakens skull ta utrymme från sången som ligger perfekt, jag tänker automatisering!

Henric:

--- Citat från: tigersoul skrivet 14.09.2013, 12:18:27 ---Nr 49 av 50 *skrattar* it's all in the details.

Till låten... väldigt bra hopkokat, finns inte mkt att klaga på här. Ska jag ha något konstruktivt att komma med känns det som att vokalisten skulle kunna skråla på lite mer här o var, lite mer feeeeeeling, lite RIV, vill känna lite smärta! :P

Annars samtliga tummar upp, mixen är prickfri finns inget att tillägga i övrigt!

Tillägg: möjligen kunde de härliga solo instrumenten vara lite mer framträdande här o var mellan sången utan att för den sakens skull ta utrymme från sången som ligger perfekt, jag tänker automatisering!

--- Slut citat ---
Här har automatiserats flitigt kan du tro! Tack för kommentar! :-)

tigersoul:
Jag kan tänka mig att så är fallet, risken är väl att mer meckande gör att det går överstyr istället så kanske lika bra att låta det vara :P det är lätt att "överkommentera", gräva under skatten så att säga :P

Henric:
Satte ihop ett videoklipp i Sony Vegas Pro 12.0 filmat med en Panasonic HC-X920 för att avrunda detta trevliga projekt!  :D

MaxB:
Skojigt att få en film också! Kul att se automatiseringen på reglarna och trevligt att se musiker!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion