Forum > Färdiga produktioner

Dividend, Ynot, Plinka, Cykeln - Morgonvisa (Nära dej)

<< < (11/19) > >>

Asti:
Väldigt fin visa med en bra text!
Plinkas sång tycker jag är nära och bra medan ynots sång känns lite avlägsen...
Skulle vilja ha den något närmre och starkare. Känns lite "ofärdigt" i slutet av vissa
strofer, där sången inte är riktigt synkad. Rösterna passar annars fint ihop.
Jobba på att få det tajt, så blir detta kanon!
/Asti

equality:
Lyssnat ett par gånger och detta är verkligen fint! Plinkas vox lite för stark i början och Tony tar kanske ut svängarna för mycket några gånger. Finns möjligen lite mer som jag inte riktigt lkan sätta fingret på..möjligen går cellon lite väl djupt i basen. Häja en oktav på denna? Återkommer när jag kommer på nåt mer. Jobba md denna värd all möda i världen!

Håkan Nilsson:
Väldigt fint, försök behåll det så här avskalat. Titeln är väldigt fin bara den.  :wub:

MaxB:
Jag önskar att sången i slutet på stroferna är i synk. Tro#de först stt det var div som sjöng och var alldeles tagen av hur rösten utvecklats...  :wub:

tigersoul:
Vackert, intressant och väl utfört!  :wub:

Stroferna är kraftigt ur synk här o var vilket stör. Lite starka s sa någon o det kan jag också instämma om men problemet är inte lika stort som stroferna som är ur synk.

Vissa ställen känns som att det ska sjungas om, "som jag fann" te.x känns som att båda sångarna tvekar o sjunger med ett frågetecken på slutet som om de är osäkra på om det är rätt textrad.

Annars är det här MYCKET bra i mina öron, så slipa upp det sista här, mums!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion