Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Ynot, Plinka, Cykeln - Morgonvisa (Nära dej)
Marruschkka:
--- Citat från: tigersoul skrivet 25.12.2013, 13:01:09 ---Vackert, intressant och väl utfört! :wub:
Stroferna är kraftigt ur synk här o var vilket stör. Lite starka s sa någon o det kan jag också instämma om men problemet är inte lika stort som stroferna som är ur synk.
Vissa ställen känns som att det ska sjungas om, "som jag fann" te.x känns som att båda sångarna tvekar o sjunger med ett frågetecken på slutet som om de är osäkra på om det är rätt textrad.
Annars är det här MYCKET bra i mina öron, så slipa upp det sista här, mums!
--- Slut citat ---
Det här håller jag med om. Det är verkligt vackert sjunget, bra balans mellan stämmorna. Lite trevande på slutet av de unisona partierna, och " jag fann" hänger lite i luften s a s.
Underbart, slipa vidare, en riktig pärla detta :wub:
/Marre
Plinka:
Vi tackar för alla lyssningar och kommentarer hittills! :wub:
Vi ska bara prata ihop oss om vad vi möjligen håller med om eller inte. Kram på er alla och gojul
1up:
Kommenterat tidigare enskilt till en av skaparna. Fantastisk låt med stämningsfull sång. Tänker på Mando Diao. Tack för att ni delar med er. :)
ynot:
Tackar för att komentarer
S.en är tydligen något ondskefull i min daw just nu Tar hit en präst från Smyrnakyrkan som skall driva ut dom.
Fint kväll på eder
tackar för öron o fingrar
pxm:
Skruva till en kompressor till en D-esser, vet ja !!!!
Nu har jag inte mitt DAW tillgängligt förräns efter nyår-jag posta inställningarna då om ingen annan hinner posta dem innan dess.......
:)
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida