Forum > Demolåtar

Gurano & Girly - Missing you

<< < (2/8) > >>

Marsall:
Blir bra med sång på denna ..Rock on" B)

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 09.09.2013, 11:47:04 ---Ska bli spännande att följa denna låt, det hela är strålande och med sång sen....det enda jag har att invända mot är gitarren i min högra kanal (den som startar upp) är lite för vass och stark, annars toppen.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack kul att du gillar - nu en ny uppdatering

--- Citat från: Marsall skrivet 09.09.2013, 14:18:48 ---Blir bra med sång på denna ..Rock on" B)

--- Slut citat ---
En få tacke!

Girly sjunger nu - antar att jag bör höja sången lite?
Har oxå lagt på en synth till + flumgura i mitten :D

/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/MissingYou.mp3[/mp3]

Marruschkka:
Mycket bra sång på den här låten, heja Girly :wub:

Lite grötig ljudbild, det är så svårt det här med att få fram alla nyanser utan att de krockar.

Bra låt Gurano, men höj Lena lite, så blir det ännu bättre.

Ni gör bra grejer ihop!

/Marre

Marsall:
Ja kan höja sången lite på gitarrsläppspartiet vid 1.0 o även kören där var låg..Sen vid 1.30 efter den sköna pratandevirveln skulle en kör kunna komma in o köra hey!...i nån skön melodi....Annars så sjunger Girly hur gött som helst o gitarren i mitten..gottpåse..  :)  Bra grund!!! ;)

Edit: kan även nämna att jag lyssnar o steker pannkakor..Har bränt vid 3 av 4  :lol:.. Svårt att stå still.rock on

Girly:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 09.09.2013, 17:01:19 ---Mycket bra sång på den här låten, heja Girly :wub:

Lite grötig ljudbild, det är så svårt det här med att få fram alla nyanser utan att de krockar.

Bra låt Gurano, men höj Lena lite, så blir det ännu bättre.

Ni gör bra grejer ihop!

/Marre

--- Slut citat ---
Tack Marre, kul att du gillar både sång och låt...det var en så himla skön instrumental att inte ens min raspiga, onda hals kunde hålla mig tillbaka  ;)
Jag gillar gröt  :D Men jag har å andra sidan nya lurar som är lite 'basiga' så jag vet inte hur nåt låter längre  :unsure:  :P
/Girly

--- Citat från: Marsall skrivet 09.09.2013, 18:05:31 ---Ja kan höja sången lite på gitarrsläppspartiet vid 1.0 o även kören där var låg..Sen vid 1.30 efter den sköna pratandevirveln skulle en kör kunna komma in o köra hey!...i nån skön melodi....Annars så sjunger Girly hur gött som helst o gitarren i mitten..gottpåse..  :)  Bra grund!!! ;)

Edit: kan även nämna att jag lyssnar o steker pannkakor..Har bränt vid 3 av 4  :lol:.. Svårt att stå still.rock on

--- Slut citat ---
Tack för lyss och kommentar. Värt att testa ditt förslag om kör efter virveln :)
Bara synd på pannkakorna då som inte ville va me och rocka loss  ;)  :P
/Girly

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion