Forum > Demolåtar

pxm - " Little Sue" (fd. Chromapax)

<< < (2/4) > >>

pxm:
Nja - jag spelar nog den så här paxomant istället - jag är inte så duktig att jag kan spela orginalet :).
Det är för svårt, annars måste jag sänka tempot det dubbla.
Intressant att höra om solobiten dock, jag skall försöka spela om den imorgon...........om jag kommer på någon ide
dvs för jag gjorde mitt bästa här.....
Kanske behövs en brygga eller något för att bryta av, kanske en text istället för solot ?????

mvh

pxm:
Nu heter låten "Little Sue" och så sjunger jag också, eller försöker i a f.......
Fulkomligt bisarr låt, mycket att åtgärda i den......så,,,vad börjar jag med ?????

mvh

Roffe H:
Kan bli nåt pxm. Tycker att om du lägger sången i mitten och gitarren vid sida när du sjunger så kommer sången fram bättre. Bakgrunden är ok, men du kan fila lite på solot när det ( så att säga) flyger iväg.   :)
/Roffe H

pxm:
Tack Roffe, har åtgärdat sången och gitarrens panning nu.... :)
När solot flyger iväg (?) - om det är licket efter strofen "Flowers & Bee´s"
så kan jag inte spela det licket alls, det var en ren turtagning av en inspelning
av ett försök (som jag spelade fel på) till en låt som heter Chromazone..  :DAndra delarna av leadgitarren
klarar jag att spela om.... :)

mvh

Roffe H:
Synd tycker "humlans flykt" var på väg att bli nåt stort.  B) (försök, kanske blir det en lyckträff till) eller klipp bort det som är för flyktigt.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion